eONPUIR

Стратегічне позиціювання як засіб підвишення конкурентоспроможності підприємства на ринку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Лапін, О. В.
dc.contributor.author Грамацька, О. О.
dc.date.accessioned 2017-06-30T10:32:39Z
dc.date.available 2017-06-30T10:32:39Z
dc.date.issued 2013-05
dc.identifier.citation Грамацька, О. О. Стратегічне позиціювання як засіб підвишення конкурентоспроможності підприємства на ринку / О. О. Грамацька ; наук. керівник О. В. Лапін // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 48-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2013. - С. 96. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3814
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: ОНПУ en
dc.title Стратегічне позиціювання як засіб підвишення конкурентоспроможності підприємства на ринку en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності uk
opu.citation.volume 6 en
opu.citation.firstpage 96 en
opu.citation.conference Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі en
opu.conference.dates 25-26 мая 2013 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию