eONPUIR

РОЗРОБКА ПРОЦЕСНОЇ МОДЕЛІ ДЛЯ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Отрадська, Т. В.
dc.contributor.author Гогунський, В. Д.
dc.date.accessioned 2017-07-28T08:13:03Z
dc.date.available 2017-07-28T08:13:03Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Отрадська, Т. В. Розробка процесної моделі для оцінки якості функціонування навчальних закладів / Т. В. Отрадська, В. Д. Гогунський // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. – 2016. – № 3/3 (81). – С. 12–22. uk
dc.identifier.issn 1729-3774
dc.identifier.issn 1729-4061
dc.identifier.uri 10.15587/1729-4061.2016.66562
dc.identifier.uri http://journals.uran.ua/eejet/article/view/66562
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4108
dc.description.abstract Відомі методи формування узагальнених показників якості діяльності освітніх закладів, як правило, передбачають усереднення багатьох параметрів. Такі технології не враховують різнорідність показників, які неможливо узагальнити єдиним показником. Параметрична формалізація освітньої системи на основі моделювання дозволяє перейти до багатофакторної оцінки якості, що створює умови для проактивного удосконалення та поліпшення діяльності освітніх закладів en
dc.description.abstract Известные методы формирования обобщенных показателей качества деятельности образовательных учреждений, как правило, предусматривают усреднение многих параметров. Такие технологии не учитывают разнородность показателей, которые невозможно представить единственным показателем. Параметрическая формализация образовательной системы на основе моделирования позволяет перейти к многофакторной оценке качества, что создает условия для проактивного совершенствования и улучшения деятельности образовательных учреждений en
dc.language.iso uk en
dc.subject освітні заклади en
dc.subject узагальнені показники en
dc.subject оцінка якості en
dc.subject проактивне управління en
dc.subject декомпозиція en
dc.subject моделювання en
dc.subject моделирование en
dc.subject обобщенные показатели en
dc.subject образовательные заведения en
dc.subject оценка качества en
dc.subject проактивное управление en
dc.subject декомпозиция en
dc.title РОЗРОБКА ПРОЦЕСНОЇ МОДЕЛІ ДЛЯ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра управління системами безпеки життєдіяльності uk
opu.citation.journal Вост.-Европ. журн. передовых технологий en
opu.citation.firstpage 12 en
opu.citation.lastpage 22 en
opu.citation.issue № 3/3 (81) en
opu.staff.id gogunsky@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию