eONPUIR

Просмотр Кафедра маркетингу по автору "c5a4c8fa-ed14-4492-bfb7-c4fee82be892"

Просмотр Кафедра маркетингу по автору "c5a4c8fa-ed14-4492-bfb7-c4fee82be892"

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Окландер, Михайло Анатолійович; Кудіна, Алевтина Володимирівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Кудина, Алевтина Владимировна; Oklander, Mykhailo; Kudina, Alevtyna (Херсон: Гельветика, 2014)
    У статті розглянуто поняття HR-брендингу, його значення для створення позитивного іміджу компанії, перспективи впровадження «бренду роботодавця» та основні засоби підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі ...
  • Люзе, Маргарита Володимирівна; Окландер, Михайло Анатолійович; Люзе, Маргарита Владимировна; Oklander, Mykhailo; Liuze, Marharyta; Окландер, Михаил Анатольевич (Херсон: Гельветика, 2014)
    У статті розглянуто основні причини застосування диверсифікації в умовах інтеграції. Оцінено рівень відносин України з міжнародними організаціями, а також стратегії та ризики диверсифікації для неї. Досліджені перспективи ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Татьяна Олеговна; Яшкина, Оксана Ивановна; Oklander, Mykhaylo; Oklander, Tetyana; Yashkina, Oksana (2018-03)
    У статті розглянуто сучасні тенденції маркетингових досліджень в інтернет-середовищі. Доведено, що розвиток інтернет-технологій та поширення Інтернету на всі сфери життя людини призводять до переміщення маркетингових ...