eONPUIR

Просмотр Кафедра маркетингу по автору "dc96aa6c-e99e-4548-82d8-83e509d259c5"

Просмотр Кафедра маркетингу по автору "dc96aa6c-e99e-4548-82d8-83e509d259c5"

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Oklander, Mykhailo; Oklander, Tatyana; Pedko, Iryna; Yashkina, Oksana; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна; Педько, Ирина Анатольевна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна (Харьков: НПП ЧП «Технологический Центр», 2017)
    The theoretical generalization, which is revealed in the development of conceptual and methodological principles and methodical provisions related to formation and functioning of the forecasting subsystem of the marketing ...
  • Oklander, Tetyana; Окландер, Тетяна Олегівна (Odessa National Polytechnic University, 2015-04)
    The article discusses the reasons for reducing the effectiveness of traditional methods of marketing research. Highlighted the attributes and functions of social networks in conducting marketing surveys. The possibilities ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Mykhailo; Oklander, Tetyana; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Татьяна Олеговна (Одеса: ОНПУ, 2017)
    У статті зазначено, що умови цифрової економіки спричинили зниження ефективності традиційних маркетингових інструментів. Втрачає значення традиційних підходів до сегментування ринків збуту. Визначено, що онлайн спільноти ...
  • Окландер, Тетяна Олегівна; Іордек, Юлія Іванівна; Oklander, Tetyana; Иордек, Юлия Ивановна; Oklander, Tetyana; Iordek, Yuliia (Херсон: Гельветика, 2015)
    У статті розглянуто теоретичні основи стратегії підприємства. Перелічені види стратегій та подана їх коротка характеристика. Виокремлено основні критерії, на які спирається менеджер при виборі антикризового управління. ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Татьяна Олеговна; Яшкина, Оксана Ивановна; Oklander, Mykhaylo; Oklander, Tetyana; Yashkina, Oksana (2018-03)
    У статті розглянуто сучасні тенденції маркетингових досліджень в інтернет-середовищі. Доведено, що розвиток інтернет-технологій та поширення Інтернету на всі сфери життя людини призводять до переміщення маркетингових ...
  • Філиппова, Світлана Валеріївна; Filyppova, Svitlana; Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Tetyana (Одеський національний політехнічний університет, 2013-09)
    В статті виділено етапи розвитку ринку світлопрозорих конструкцій. Проведено кореляційний аналіз впливу показників регіонального розвитку на виробництво світлопрозорих конструкцій. Констатовано, що ринок світлопрозорих ...