eONPUIR

Особливості стимулювання збуту в системі маркетингу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Вивериця, Катерина Павлівна
dc.contributor.author Вивериця, Екатерина Павловна
dc.contributor.author Vyverytsia, Ekateryna
dc.contributor.author Забарна, Елеонора Миколаївна
dc.contributor.author Забарная, Элеонора Николаевна
dc.contributor.author Zabarna, Eleonora
dc.date.accessioned 2017-08-10T08:00:10Z
dc.date.available 2017-08-10T08:00:10Z
dc.date.issued 2011-05
dc.identifier.citation Вивериця, К. П. Особливості стимулювання збуту в системі маркетингу / К. П. Вивериця ; наук. керівник Е. М. Забарна // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 46-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2011. - С. 36. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4314
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: ОНПУ en
dc.title Особливості стимулювання збуту в системі маркетингу en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра економічних систем та управління інноваційним розвитком uk
opu.citation.volume 6 en
opu.citation.firstpage 36 en
opu.citation.conference Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі en
opu.staff.id e.m.zabarna@opu.ua
opu.conference.dates 12-13 мая 2011 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию