The article presents the algorithm for managing accounts receivable, examines its individual stages, defines the general ways of analysis of the small company's clients. The focus is on the four stages of managing the formation of receivables and it is recommended that the credit requirements were based on those stages: development of credit policy, customer analysis,
implementation of credit policy, effect`s analysis of the policy. Revealed that at the first stage the natural level of receivables
should be explored, at the second stage a system of credit conditions is formed, at the third stage the work with clients begins, and at the fourth stage a new analysis of receivables` turnover takes place and is compared to previous periods
У статті представлений алгоритм управління дебіторською заборгованістю, розглянуті окремі його етапи, визначені
основні напрямки аналізу клієнтів малого підприємства. Основна увага приділяється чотирьом етапам управління
формуванням дебіторської заборгованості, на основі яких рекомендується встановлювати вимоги кредитування:
розробка кредитної політики, аналіз клієнтів, реалізація кредитної політики, аналіз результатів реалізованої політики. Виявлено, що в рамках першого етапу має визначатися природний рівень дебіторської заборгованості, на другому етапі формується система кредитних умов, на третьому етапі починається праця з клієнтами, а на четвертому етапі проводиться новий аналіз оборотності дебіторської заборгованості та порівнюється з минулими періодами.