. Методи діагностування автомобілів, їх агрегатів і вузлів характеризуються
способом зміни і фізичною сутністю діагностичних параметрів, прийнятних для використання в залеж-
ності від завдань діагностики та глибини діагностування. Це методи, що базуються на імітації швидкіс-
них і навантажувальних режимів роботи автомобіля та визначенні при заданих умовах вихідних параме-
трів; методи, які діагностують герметичність робочих об’ємів; методи, засновані на об’єктивній оцінці
геометричних параметрів в умовах статичного навантаження.
. Методы диагностирования автомобилей, их агрегатов и узлов характе-
ризуются способом изменения и физической сущностью диагностических параметров, приемлемых для
использования в зависимости от задач диагностики и глубины диагностирования. Это методы, основан-
ные на имитации скоростных и нагрузочных режимов работы автомобиля и определении при заданных
условиях выходных параметров; методы, диагностирующие герметичность рабочих объемов; методы,
основанные на объективной оценке геометрических параметров в условиях статической нагрузки.
Methods for diagnosing vehicles, their components and assemblies are characterized by the way of
change, and physical essence of the diagnostic parameters that are suitable for use depending on the tasks of diagnosis
and depth of diagnosis: These are the methods based on the simulation of speed and load modes of the
vehicle and on determining the output parameters under specified conditions; methods of diagnosing leak tightness
of working volumes; methods based on an objective assessment of the geometric parameters in the static
loading conditions.