eONPUIR

Маркетингова стратегія виведення на ринок нового товару для ВАТ «Одескабель»

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Москаленко, М. М.
dc.contributor.author Волкова, Наталія Іванівна
dc.contributor.author Волкова, Наталия Ивановна
dc.contributor.author Volkova, Nataliia
dc.contributor.author Moskalenko, M.
dc.date.accessioned 2017-10-05T13:48:28Z
dc.date.available 2017-10-05T13:48:28Z
dc.date.issued 2007-05
dc.identifier.citation Москаленко, М. М. Маркетингова стратегія виведення на ринок нового товару для ВАТ «Одескабель» / М. М. Москаленко, Н. І. Волкова // Сучасні інформ. технології та телекомунікац мережі : тези доп. 42-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2007. - Вип. 42. - С. 86. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5607
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: ОНПУ en
dc.title Маркетингова стратегія виведення на ринок нового товару для ВАТ «Одескабель» en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра економічних систем та управління інноваційним розвитком
opu.citation.volume 6 en
opu.citation.firstpage 86 en
opu.citation.conference Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию