eONPUIR

Особливості розробки стратегії маркетингу ЗЕД

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кринська, Л. І.
dc.contributor.author Хлопов, Д. О.
dc.date.accessioned 2017-10-09T10:57:59Z
dc.date.available 2017-10-09T10:57:59Z
dc.date.issued 2007-05
dc.identifier.citation Хлопов, Д. О. Особливості розробки стратегії маркетингу ЗЕД / Д. О. Хлопов, Л. І. Кринська // Сучасні інформ. технології та телекомунікац. мережі : тези доп. 42-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2007. - Вип. 42. - С. 104. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5656
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: ОНПУ en
dc.title Особливості розробки стратегії маркетингу ЗЕД en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності
opu.citation.volume 6 en
opu.citation.firstpage 104 en
opu.citation.conference Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию