eONPUIR

Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності компанії

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Горлова, Марія Володимирівна
dc.contributor.author Horlova, Mariia
dc.contributor.author Горлова, Мария Владимировна
dc.date.accessioned 2017-10-17T10:55:53Z
dc.date.available 2017-10-17T10:55:53Z
dc.date.issued 2008-05
dc.identifier.citation Горлова, М. В. Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності компанії / М. В. Горлова ; наук. кер. О. Г. Бровкова // Сучас. інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 43-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2008. - С. 106. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5816
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: ОНПУ en
dc.title Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності компанії en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра менеджменту ім. І.П. Продіуса uk
opu.citation.volume 6 en
opu.citation.firstpage 106 en
opu.citation.conference Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі en
opu.staff.id o.g.brovkova@opu.ua


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию