eONPUIR

Особливості формування та реалізації туристичного продукту туроператорами та турагентами

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Шацкова, Л. П.
dc.contributor.author Тарасова, Ю. І.
dc.contributor.author Бендас, С. В.
dc.date.accessioned 2017-12-04T08:45:25Z
dc.date.available 2017-12-04T08:45:25Z
dc.date.issued 2016-12
dc.identifier.citation Шацкова, Л. П. Особливості формування та реалізації туристичного продукту туроператорами та турагентами / Л. П. Шацкова, Ю. І. Тарасова, С. В. Бендас // Проблеми ринку та розвитку регіонів України в XXI ст. : матеріали VІІ Міжнарод. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Одеса, 05-09 груд. 2016 р. - Одеса, 2016. - С. 129-132. uk
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/science/ipreed/2016/129.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6230
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.title Особливості формування та реалізації туристичного продукту туроператорами та турагентами en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра обліку, аналізу і аудиту uk
opu.citation.firstpage 129 en
opu.citation.lastpage 132 en
opu.citation.conference VII Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми ринку та розвитку регіонів України в XXI столітті» en
opu.staff.id shatskova@opu.ua en
opu.conference.dates 5-9 грудня 2016 р. en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию