eONPUIR

HEVEN теорія мотивації

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Подольчак, Н. Ю.
dc.contributor.author Podolchak, N.
dc.date.accessioned 2017-02-15T00:08:51Z
dc.date.available 2017-02-15T00:08:51Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Подольчак, Н. Ю. HEVEN теорія мотивації / Н. Ю. Подольчак // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2016. – № 4 (26). – С. 6–12. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/650
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/archive/2016/No4/6.pdf
dc.description.abstract Автором розроблена п’ятифакторна теорія мотивації або HEVEN (гевен) теорія мотивації, яка вказує на ключові елементи мотивації та дає змогу підвищити ефективність досягнення цілей підприємства. На мотивацію впливають такі аспекти: досвід (history), емоції (emotions), цінності (values), очікування (expectations) та потреби (needs). Суть теорії зводиться до формування та підкріплення позитивного досвіду, управління теперішнім (емоціями, потребами і цінностями) та окреслення сприятливого майбутнього uk_UA
dc.description.abstract Автором разработана пятифакторная теория мотивации или HEVEN (гевен) теория мотивации, которая указывает на ключевые элементы мотивации и позволяет повысить эффективность достижения целей предприятия. На мотивацию влияют следующие аспекты: опыт (history), эмоции (emotions), ценности (values), ожидания (expectations) и потребности (needs). Суть теории сводится к формированию и подкрепление положительного опыта, управления настоящим (эмоциями, потребностями и ценностями) и определение благоприятного будущего.
dc.description.abstract The author developed five factors theory of motivation or HEVEN (heven) theory of motivation, which pointisg to the key elements of motivation that help increase the effectiveness of achieving the objectives of the enterprise. Motivation is affected by the following elements: experience (history), emotions, values, expectations and needs. The essence of the theory is reduced to the formation and reinforcement of positive experience, current control (emotions, needs and values) and defining a favorable future.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво ОНПУ, Одеса uk_UA
dc.relation.ispartof ЕКОНОМІКА: реалії часу en
dc.subject теорія мотивації uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject потреби uk_UA
dc.subject емоції uk_UA
dc.subject цінності uk_UA
dc.subject очікування uk_UA
dc.title HEVEN теорія мотивації
dc.title.alternative HEVEN'S theory of motivation
dc.type Article uk_UA
opu.citation.firstpage 6
opu.citation.lastpage 12
opu.citation.issue № 4 (26)


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию