eONPUIR

Моделювання каналів збуту фармацевтичного підприємства

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Соколовська, Зоя Миколаївна
dc.contributor.author Яценко, Наталія Володимирівна
dc.contributor.author Соколовская, Зоя Николаевна
dc.contributor.author Яценко, Наталья Владимировна
dc.contributor.author Sokolovska, Zoia
dc.contributor.author Yatsenko, Nataliia
dc.date.accessioned 2017-12-25T16:29:16Z
dc.date.available 2017-12-25T16:29:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Соколовська З. М. Моделювання каналів збуту фармацевтичного підприємства / З.М. Соколовська, Н.В. Яценко // Бізнес Інформ. – 2017. – №2. – C. 121–130. en
dc.identifier.issn 2222-4459
dc.identifier.other УДК 658.012.2
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6566
dc.description.abstract Мета статті полягає в обґрунтуванні можливостей залучення методів багатопідходного імітаційного моделювання в процесі управління каналами збуту фармацевтичних підприємств. Визначено проблеми функціонування підприємств вітчизняної фармацевтичної галузі, зокрема у сфері збутової діяльності. Доведено необхідність використання гнучких методів управління каналами збуту на базі їх моделювання. Як математичний апарат пропонується багатопідходна парадигма імітаційного моделювання. Запропонована модель функціонування прямого каналу збуту, яка реалізована на програмній платформі AnyLogic з використанням системно-динамічного та агентного підходів. Процеси взаємодії фармацевтичного підприємства з аптечною мережею представлені на модельному фрагменті. Багатопідходна база імітації на платформі AnyLogic дозволяє досягти різних рівнів абстракції та агрегування досліджуваних процесів. Тренажерний характер моделі, її модульність та відкритість сприяють параметричній настройці експериментів за різними сценаріями та з урахуванням специфіки конкретних підприємств фармацевтичної галузі. en
dc.description.abstract Цель статьи состоит в обосновании возможностей привлечения методов многоподходного имитационного моделирования в процессе управления каналами сбыта фармацевтических предприятий. Определены проблемы функционирования предприятий отечественной фармацевтической отрасли, в частности в сфере сбытовой деятельности. Доказана необходимость применения гибких методов управления каналами сбыта на базе их моделирования. В качестве математического аппарата предлагается многоподходная парадигма имитационного моделирования. Предложена модель функционирования прямого канала сбыта, реализованная на программной платформе AnyLogic с использованием системно-динамического и агентного подходов. Процессы взаимодействия фармацевтического предприятия с аптечной сетью представлены на модельном фрагменте. Многоподходная база имитации на платформе AnyLogic позволяет достичь различных уровней абстракции и агрегирования исследуемых процессов. Тренажерный характер модели, ее модульность и открытость способствуют параметрической настройке экспериментов по различным сценариям и с учетом специфики конкретных предприятий фармацевтической отрасли. en
dc.description.abstract The article is aimed at substantiation of possibilities to attract methods of the multi-approach simulation modeling in the process of management of distribution channels for pharmaceutical enterprises. Problems of functioning of enterprises of the domestic pharmaceutical industry sector have been determined, in particular in the sphere of the sales activity. The need for applying flexible methods of management of distribution channels on the basis of their modeling has been proved. As a mathematical apparatus, the multiapproach paradigm of simulation modeling is proposed. The model of functioning of a direct distribution channel, powered by the software platform AnyLogic using the system-dynamic and the agent-based approaches, has been proposed. The processes of pharmaceutical enterprise’s interaction with pharmacy network have been presented on the separate model fragment. The multi-approach base of simulation on the AnyLogic platform provides to achieve different levels of abstraction and aggregation of the researched processes. The training nature of the model, as well as its modularity and openness, contribute to the parametric setting up the experiments according to different scenarios and can be tailored to the specific enterprises in the pharmaceutical industry sector. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Видавничій дім "ІНЖЕК" (Харків, Україна) en
dc.subject фармацевтичне підприємство en
dc.subject канал збуту en
dc.subject імітаційна модель en
dc.subject багатопідходне моделювання en
dc.subject системна динаміка en
dc.subject агентний підхід en
dc.subject імітаційний експеримент en
dc.subject прогнозування en
dc.subject фармацевтическое предприятие en
dc.subject системная динамика en
dc.subject канал сбыта en
dc.subject имитационная модель en
dc.subject многоподходное моделирование en
dc.subject агентный подход en
dc.subject имитационный эксперимент en
dc.subject прогнозирование en
dc.subject pharmaceutical enterprise en
dc.subject multi-approach simulation en
dc.subject distribution channel en
dc.subject simulation model en
dc.subject system dynamics en
dc.subject agent-based approach en
dc.subject simulation experiment en
dc.subject forecasting en
dc.title Моделювання каналів збуту фармацевтичного підприємства en
dc.title.alternative Modeling the Distribution Channels for Pharmaceutical Enterprise en
dc.title.alternative Моделирование каналов сбыта фармацевтического предприятия en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій
opu.citation.journal Бізнес Інформ en
opu.citation.firstpage 121 en
opu.citation.lastpage 130 en
opu.citation.issue №2 en
opu.staff.id szn@opu.ua en
opu.staff.id n.v.yatsenko@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию