Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Afanasiev, Alexander | |
dc.contributor.author | Афанасьєв, Олександр Іванович | |
dc.contributor.author | Афанасьев, Александр Иванович | |
dc.date.accessioned | 2017-12-26T01:54:25Z | |
dc.date.available | 2017-12-26T01:54:25Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Afanasiev, A. Humanitarian knowledge and trends in its evolution / A. Afanasiev // Філософія та гуманізм. - 2015. - Вип. 1. - С. 5-11. - Бібліогр.: 11 назв. | en |
dc.identifier.issn | 2518-7392 | |
dc.identifier.uri | http://nbuv.gov.ua/UJRN/filtgum_2015_1_3 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6580 | |
dc.description.abstract | The article reveals two trends in the development of the human knowledge. The first shows similarities between the humanities and natural science, usage of the same methods of learning and explication of knowledge and general scientific ideals. The second trend points to the significant difference between the humanities and natural sciences from its specific conceptual installations and means of knowledge and knowledge representation. Validity and opposition of both conceptions allow to suppose their complementarity. | en |
dc.description.abstract | Еволюція гуманітарного знання виявляє дві тенденції. Перша демонструє схожість гуманітарного і природничонаукового, наявність однакових методів пізнання і експлікації знання та загальнонаукових ідеалів. Друга тенденція відзначає істотну відмінність гуманітарного знання, його специфічні концептуальні установки і засоби пізнання та подання знань. Обгрунтованість і протилежність обох концепцій дозволяє припустити їх додатковість. | en |
dc.description.abstract | Эволюция гуманитарного знания выявляет две тенденции. Первая демонстрирует сходство гуманитарного и естественнонаучного, наличие одинаковых методов познания и экспликации знания и общенаучных идеалов. Вторая тенденция отмечает существенное отличие гуманитарного знания, его специфические концептуальные установки и средства познания и представления знаний. Обоснованность и противоположность обеих концепций позволяет предположить их дополнительность. | en |
dc.language.iso | en_US | en |
dc.subject | science of humanities | en |
dc.subject | human knowledge | en |
dc.subject | natural sciences | en |
dc.subject | the ideals of science | en |
dc.subject | narrative | en |
dc.subject | nomological explanation | en |
dc.subject | principle of subsidiarity | en |
dc.subject | гуманітарні науки | en |
dc.subject | природознавство | en |
dc.subject | ідеали науки | en |
dc.subject | наративність | en |
dc.subject | номологічні пояснення | en |
dc.subject | принцип додатковості | en |
dc.subject | гуманитарные науки | en |
dc.subject | идеалы науки | en |
dc.subject | естествознание | en |
dc.subject | нарративность | en |
dc.subject | номологическое объяснение | en |
dc.subject | принцип дополнительности | en |
dc.title | Humanitarian knowledge and trends in its evolution | en |
dc.type | Article | en |
opu.kafedra | Кафедра філософії та методології науки | uk |
opu.citation.journal | Філософія та гуманізм | en |
opu.citation.firstpage | 5 | en |
opu.citation.lastpage | 11 | en |
opu.citation.issue | 1 | en |
opu.staff.id | o.i.afanasiev@opu.ua | en |