В даній статті йдеться про актуальність та проблеми виставкової діяльності для підприємств, що належать до
різних секторів економіки. Дані поняття виставок та переваг виставкової діяльності для підприємств перед
іншими видами комунікацій. Продемонстрована типологія
та роль виставок у розвитку організацій. Описана характеристика впливу зовнішнього середовища на
діяльність виставкових організацій на території України.
Приведені поняття і характеристика зовнішнього середовища та його факторів. Розглянуті основні сучасні
проблеми виставкових підприємств на території України, що пов’язані із нестабільністю зовнішнього середовища.
В данной статье речь идет об актуальности и проблемах выставочной деятельности для предприятий,
которые относятся к разным секторам экономики. Даны понятия выставок и преимуществ выставочной
деятельности для предприятий по сравнению с другими видами коммуникаций. Продемонстрирована типология и роль выставок в развитии организаций. Дана характеристика влияния внешней среды на деятельность
выставочных организаций на территории Украины.
Приведены понятия и характеристика внешней среды и ее факторов. Рассмотрены основные современные проблемы выставочных предприятий в Украине, которые связаны с
нестабильностью внешней среды.
In this article we are talking about the problems of relevance and exhibition activity for the companies that belong
to different sectors of the economy. Here is given the concept of exhibitions and exhibition business benefits for companies in comparison with other types of communications. Here demonstrated typology and the role of exhibitions in the
development of organizations. It depicts the influence of the environment on the activities of the exhibition business in the territory of Ukraine. We present the concept and characteristics of the environment and its factors. Here shows the main current
problems of exhibition companies in Ukraine, which are associated with instability environmental.