Рассмотрен теоретически обоснованный подход к проектированию усовершенствованных бустерных фрикционно-вихревых турбин, основанный на анализе динамики рабочего тела в фрикционно-вихревых турбинах приводных агрегатов методами математической физики. На основе теоретических разработок представлен вариант решения задачи инженерного конструирования комбинированных турбоприводов насосов аварийной подпитки оборудования АЭС.
Розглянуто теоретично обгрунтований підхід до проектування вдосконалених бустерних фрикційно-вихрових турбін, заснований на аналізі динаміки робочого тіла в фрикційно-вихрових турбінах приводних агрегатів методами математичної фізики. На основі теоретичних розробок представлений варіант вирішення завдання інженерного конструювання комбінованих турбоприводу насосів аварійного підживлення обладнання АЕС.
Considered theoretically grounded approach to the design of improved booster friction-vortex turbines, based on the analysis of the dynamics of the working fluid in the friction-vortex turbine drive units methods of mathematical physics. Based on the theoretical developments presented variant of the solution of engineering design combined turbine drive emergency feed water pumps NPP equipment.