eONPUIR

Підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання освітніх програм

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Оборський, Геннадій Олександрович uk
dc.contributor.author Перпері, Людмила Михайлівна uk
dc.contributor.author Голобородько, Ганна Михайлівна uk
dc.contributor.author Oborskyi, Hennadii en
dc.contributor.author Perperi, Liudmyla en
dc.contributor.author Goloborodko, Ganna en
dc.contributor.author Оборский, Геннадий Александрович ru
dc.contributor.author Перпери, Людмила Михайловна ru
dc.contributor.author Голобородько, Анна Михайловна ru
dc.date.accessioned 2018-01-10T06:14:40Z
dc.date.available 2018-01-10T06:14:40Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Оборський, Г. О. Підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання освітніх програм / Г. О. Оборський, Л. М. Перпері, Г. М. Голобородько // Вісн. Нац. техн. ун-ту "ХПІ". Сер. : Мех.-технол. системи та комплекси. – Харків, 2017. – № 19 (1241). – С. 157-162. uk
dc.identifier.issn 2411-2798
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6732
dc.description.abstract Розглянуто підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання на рівнях освітніх програм та окремих освітніх компонент за допомогою використання побудов дерев для аналізу співвідношення: компетентності – програмні результати навчання –результати навчання освітніх компонент. Запропоновано матрицю оцінювання відповідності результатів навчання, яка може бути використана в якості ефективного інструменту для оцінювання якості результатів навчання на етапі розробки освітніх програм. en
dc.description.abstract Рассмотрены подходы к оценке компетентностей и измерению результатов обучения на уровнях образовательных программ и отдельных образовательных компонент посредством использования построений деревьев для анализа соотношения компетентности – программные результаты обучения – результаты обучения образовательных компонент. Предложена матрица оценивания соответствия результатов обучения, которая может быть использована в качестве эффективного инструмента для оценки качества результатов обучения на этапе разработки образовательных программ. en
dc.description.abstract The issues related to the development of approaches to the evaluation of competencies and the measurement of training results at the levels of educational programs and individual educational components are discussed through the use of logical trees for the analysis of the relationship: competence - program training results - training results of educational components. As a result of the research it is established that the competence training model is built on the results of training in the context of the activity of internal quality assurance systems of higher education institutions should be aimed at ensuring the requirements of all stakeholders, namely: that the results of education are prescribed at the level of educational programs and educational components; can reach a certain level and be evaluated as a result of the use of controls at those stages in which they are planned. The proposed matrix for assessing the conformity of training results can be used as an effective tool for assessing the quality of training results at the stage of developing educational programs. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher НТУ "ХПІ" en
dc.subject освітні програми en
dc.subject компетентністна модель en
dc.subject результати навчання en
dc.subject якість en
dc.subject оцінювання en
dc.subject образовательные программы en
dc.subject компетентностная модель en
dc.subject результаты обучения en
dc.subject качество en
dc.subject оценивание en
dc.subject educational programs en
dc.subject competency model en
dc.subject learning outcomes en
dc.subject quality en
dc.subject evaluation en
dc.title Підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання освітніх програм en
dc.title.alternative Approaches to assessment of the competences and measurement of learning outcomes of the educational programs en
dc.title.alternative Подходы к оцениванию компетентностей и результатов обучения образовательных программ en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра Металорізальних верстатів, метрології та сертифікації
opu.citation.journal Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Механіко-технологічні системи та комплекси en
opu.citation.firstpage 157 en
opu.citation.lastpage 162 en
opu.citation.issue № 19 (1241) en
opu.staff.id perperi.l.m@opu.ua en
opu.staff.id goloborodko.g.m@opu.ua en
opu.staff.id oborsky@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию