eONPUIR

МАТРИЦЯ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА: ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАГАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ ТА МЕТОДИКА ЇХ ВИБОРУ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Фролова, Лариса Володимирівна
dc.contributor.author Наторіна, А. О.
dc.contributor.author Frolova, L. V.
dc.contributor.author Natorina, A. O.
dc.date.accessioned 2018-01-29T17:25:54Z
dc.date.available 2018-01-29T17:25:54Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Фролова, Л. В. Матриця бізнес-стратегій підприємства: обґрунтування загальних стратегій та методика їх вибору / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2015. - Вип. 47. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2015_47_13 en
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2015_47_13
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6929
dc.description.abstract В сучасних умовах нагальною потребою для підприємства є вибір такої стратегії на рівні ведення бізнесу, що давала б чіткі рекомендації щодо подальшого напрямку розвитку підприємства у довгостроковій перспективі та була б єдиною вихідною інформацією стосовно стратегій функціонального рівня. Наразі відсутній набір узагальнених базових бізнес-стратегій підприємства, що і обумовлює актуальність обраної теми. Тому головна мета роботи полягає у розробці матриці бізнес-стратегій, що дозволяє визначити подальший напрям розвитку підприємства в залежності від його конкурентної позиції та сили ринкового впливу, наведення методики побудови матриці. en
dc.description.abstract Today, the selection of the strategy at the business level, which would give the impression clear guidance on the future direction of the company development in the long-term period and would be the only source of information for the functional level strategies, is the necessity for the company. Now there is no set of generic core business strategy of the company, so this fact determines the relevance of the chosen theme. Therefore, the main objective of the article is to develop a matrix of business strategies that will allow defining the future direction of the company, which depends on its strength and competitive position of market power and giving a description to the technique of the matrix construction. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Львів: Вид-во Львів. комерц. акад. en
dc.subject бізнес-стратегія en
dc.subject матриця en
dc.subject конкурентна позиція en
dc.subject сила ринкового впливу en
dc.subject business strategy en
dc.subject matrix en
dc.subject competitive position en
dc.subject strength of market power en
dc.title МАТРИЦЯ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА: ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАГАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ ТА МЕТОДИКА ЇХ ВИБОРУ en
dc.title.alternative THE MATRIX OF ENTERPRISE’S BUSINESS STRATEGIES: SUBSTANTIATION OF COMMON STRATEGIES AND METHODS OF THEIR SELECTION en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра підприємництва і торгівлі
opu.citation.journal Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна en
opu.citation.firstpage 58 en
opu.citation.lastpage 62 en
opu.citation.issue Вип. 47 en
opu.staff.id l.v.frolova@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию