Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Лимаренко, О. М. | |
dc.contributor.author | Lymarenko, O. M. | |
dc.contributor.author | Стрилець, А. Ю. | |
dc.contributor.author | Strilec, A. Yu. | |
dc.contributor.author | Мезецький, В. О. | |
dc.contributor.author | Mezeckij, V. O. | |
dc.date.accessioned | 2018-06-08T09:16:11Z | |
dc.date.available | 2018-06-08T09:16:11Z | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.citation | Strilec, A. Yu. The оptimization of car engine piston-rod by numerical method / A. Yu. Strilec, V. O. Mezeckij ; scientific director O. M. Lymarenko // Сучасні інформ. технології та телекомунікац. мережі : тези доп. 53-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2018. - С. 18-21. | en |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7560 | |
dc.description.abstract | In this work it’s performed how the selection of optimum size ratio of car engine piston-rod simplified model was done, in order to reduce the volume of construction with the acceptable values of tensions. The conducted research has shown that rational designing using modern software systems reduces ti me as well as physical and financial expenses for manufacturing or modification this or that motor-car engine detail. | en |
dc.description.abstract | В роботі виконується підбір оптимального співвідношення розмірів спрощеної моделі шатуна автомобільного двигуна, що забезпечують зниження об'єму конструкції при допустимому значенні напружень. Проведене дослідження показало, що раціональне проетування, з використанням сучасних програмних комплексів, скорочує час, а також фізичні і фінансові витрати на виготовлення або доопрацювання тієї або іншої деталі автомобільного двигуна. | en |
dc.description.abstract | В работе выполняется подбор оптимального соотношения размеров упрощенной модели шатуна автомобильного двигателя, обеспечивающих снижение объема конструкции при допустимом значении напряжения. Проведенное исследование показало, что рациональное проетування, с использованием современных программных комплексов, сокращает время, а также физические и финансовые затраты на изготовление или доработки той или иной детали автомобильного двигателя. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Одеса: ОНПУ | en |
dc.subject | optimization | en |
dc.subject | piston-rod | en |
dc.subject | stress-strain state | en |
dc.subject | finite element method | en |
dc.subject | ANSYS | en |
dc.subject | оптимізація | en |
dc.subject | шатун | en |
dc.subject | напружено-деформований стан | en |
dc.subject | метод скінченних елементів | en |
dc.subject | оптимизация | en |
dc.subject | напряженно-деформированное состояние | en |
dc.subject | метод конечных элементов | en |
dc.title | The оptimization of car engine piston-rod by numerical method | en |
dc.title.alternative | Оптимізація поршневого шатуна автомобільного двигуна чисельним методом | en |
dc.title.alternative | Оптимизация поршневого шатуна автомобильного двигателя численным методом | en |
dc.type | Conference proceedings | en |
opu.kafedra | Кафедра динаміки, міцності машин та опору матеріалів | uk |
opu.citation.volume | 7 | en |
opu.citation.firstpage | 18 | en |
opu.citation.lastpage | 21 | en |
opu.citation.conference | Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі | en |
opu.staff.id | a.m.limarenko@opu.ua | en |
opu.conference.dates | 14-18 мая 2018 | en |