Існує безліч факторів успіху команд в автоспортивних змаганнях і гран-прі: шини, мотор, майстерність пілота, гальма, підвіска і ще багато іншого. Але темою даної кваліфікаційної роботи спеціаліста є вивчення аеродинамічних властивостей боліда, оскільки саме вони, насамперед, визначають результат перегонів. Для цього були поставлені наступні цілі: вивчити основи аеродинаміки, елементи аеродинамічного пакету боліда, познайомитися з історією створення, конструкцією і класифікацією аеродинамічних труб, досліджувати силу і коефіцієнт аеродинамічного опору, використовуючі розрахунковий модуль програми Solid Works виконати обдування спортивного автомобіля з відкритими колесами. Для предмета дослідження була обрана аеродинамічна поверхня боліда, а саме:
• Переднє антикрило
• Дифузор днища
• Заднє антикрило
Существует множество факторов успеха команд в автоспортивных соревнованиях и гран-при шины, мотор, мастерство пилота, тормоза, подвеска и многое другое. Но темой данной квалификационной работы специалиста является изучение аэродинамических свойств болида, поскольку именно они, прежде всего, определяют результат гонки. Для этого были поставлены следующие цели: изучить основы аэродинамики, элементы аэродинамического пакета болида, познакомиться с историей создания, конструкции и классификации аэродинамических труб, исследовать силу и коэффициент аэродинамического сопротивления, использующие расчетный модуль программы Solid Works выполнить обдува спортивного автомобиля с открытыми колесами.
There are many factors for the success of teams in motorsports competitions and grand prix tires, motor, skill of the pilot, brakes, suspension and much more. But the theme of this qualification work of a specialist is the study of the aerodynamic properties of the car, because they determine the result of the race first of all. For this purpose, the following goals were set: to study the basics of aerodynamics, the elements of the aerodynamic package of the car, to get acquainted with the history of the creation, design and classification of wind tunnels, to investigate the force and the coefficient of aerodynamic resistance using the design module of the program Solid Works to blow the sports car with open wheels. For the subject of research, the aerodynamic surface of the car was chosen, namely: • Front wing • Bottom Diffuser • Rear wing