Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Евтіфєєв, С. Л. | |
dc.contributor.author | Евтифеев, С. Л. | |
dc.contributor.author | Evtifeev, S. L. | |
dc.contributor.author | Крушельницький, Д. О. | |
dc.contributor.author | Крушельницкий, Д. О. | |
dc.contributor.author | Krushelnitskyy, D. O. | |
dc.date.accessioned | 2018-06-13T11:08:26Z | |
dc.date.available | 2018-06-13T11:08:26Z | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.citation | Крушельницький, Д. О. Зносостійкий сплав на основі заліза та кременю / Д. О. Крушельницький ; наук. керівник С. Л. Евтіфєєв // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 53-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2018. - С. 102-104. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7623 | |
dc.description.abstract | Мета даної роботи – розглянути антифрикційний, багатокомпонентний, зносостійкий сплав, винайдений на нашій кафедрі, який містить в собі 4 складові: залізо, кремній, мідь та вуглець. Сам сплав втілює зворотний принцип Шарпі, та може використовуватися як для відновлення зношених деталей, так і для підвищення строку служби нових деталей, шляхом нанесення на поверхню нашого сплаву. Галузь застосування даного сплаву - підвищення строку служби пар тертя, наприклад розподільчого валу, важелів приводу клапанів, підшипників, котрі працюють на тертя із проковзуванням, а також швидко зношувалися у процесі роботи. Методика дослідження – даний сплав був отриманий експериментальним шляхом, і не містить в собі дорогих чи дефіцитних компонентів, виплавляється сплав на установці СВЧ. | en |
dc.description.abstract | The purpose of this work is to consider the antifriction, multicomponent, wear-resistant alloy, invented in our department, which contains 4 components: iron, silicon, copper and carbon. The alloy embodies the inverse principle of Charpy, and can be used both to restore worn parts and to increase the service life of new parts, by applying to the surface of our alloy. The field of application of this alloy is to increase the service life of friction pairs, for example a camshaft, bearing drive valves that work on friction sliding, and also wear out quickly during operation. The research procedure - this alloy was obtained experimentally, and does not contain expensive or defecitic components. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Одеса: ОНПУ | en |
dc.subject | зносостійкість | en |
dc.subject | сплав | en |
dc.subject | підвищення строку служби | en |
dc.subject | антифрикційність | en |
dc.subject | багатокомпонентість | en |
dc.subject | відновлення | en |
dc.subject | пари тертя | en |
dc.subject | wear resistance | en |
dc.subject | alloy | en |
dc.subject | increase of service life | en |
dc.subject | antifriction | en |
dc.subject | multicomponent | en |
dc.subject | recovery of friction pair | en |
dc.title | Зносостійкий сплав на основі заліза та кременю | en |
dc.title.alternative | Износостойкий сплав на основе железа и кремния | en |
dc.title.alternative | A wear-resistant alloy based on iron and silicon | en |
dc.type | Conference proceedings | en |
opu.kafedra | Кафедра Технології конструкційних матеріалів та матеріалознавства | uk |
opu.citation.volume | 7 | en |
opu.citation.firstpage | 102 | en |
opu.citation.lastpage | 104 | en |
opu.citation.conference | Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі | en |
opu.staff.id | evtifeev.s.l@opu.ua | en |
opu.conference.dates | 14-18 мая 2018 | en |