eONPUIR

Основи формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішних ринках

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Продіус, Ю. І.
dc.contributor.author Вишневський, М. О.
dc.date.accessioned 2018-06-27T09:28:15Z
dc.date.available 2018-06-27T09:28:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Продіус, Ю. І. Основи формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішних ринках / Ю. І. Продіус, М. О. Вишневський // Акт. проблеми теорії та практики менеджменту : матеріали VІІ Міжнарод. наук.-практ. конф., м. Одеса, 28 трав. 2018 р. - Одеса, 2018. - С. 162-163. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7814
dc.language.iso uk en
dc.publisher Odessa National Polytechnic University en
dc.title Основи формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішних ринках en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності uk
opu.citation.firstpage 162 en
opu.citation.lastpage 163 en
opu.citation.conference VІІ Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми теорії та практики менеджменту» en
opu.staff.id j.i.prodius@opu.ua
opu.conference.dates 28 травня en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию