eONPUIR

Методи нейролінгвистичного програмування в рекламі як один із інструментів управління змінами підприємства

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Чукурна, Олена Павлівна
dc.contributor.author Мазур, Юлія Олегівна
dc.contributor.author Chukurna, Olena
dc.contributor.author Mazur, Yuliia
dc.contributor.author Мазур, Юлия Олеговна
dc.date.accessioned 2018-08-01T08:42:53Z
dc.date.available 2018-08-01T08:42:53Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Чукурна, О. П. Методи нейролінгвистичного програмування в рекламі як один із інструментів управління змінами підприємства / О. П. Чукурна, Ю. Мазур // Акт. проблеми теорії та практики менеджменту : матеріали VІІ Міжнарод. наук.-практ. конф., м. Одеса, 28 трав. 2018 р. - Одеса, 2018. - С. 203-204. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7869
dc.language.iso uk en
dc.publisher Odessa National Polytechnic University en
dc.title Методи нейролінгвистичного програмування в рекламі як один із інструментів управління змінами підприємства en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.citation.firstpage 203 en
opu.citation.lastpage 204 en
opu.citation.conference VІІ Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми теорії та практики менеджменту» en
opu.conference.dates 28 травня en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию