Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Лугова, Тетяна Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Лись, Д. А. | |
dc.contributor.author | Луговая, Татьяна Анатольевна | |
dc.contributor.author | Luhova, Tetiana | |
dc.date.accessioned | 2018-08-26T10:56:57Z | |
dc.date.available | 2018-08-26T10:56:57Z | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.citation | Лись, Д. А. UML-моделі як основа проектування комп`ютерних ігор / Д. А. Лись, Т. А. Лугова // Modern Information Technology 2018 = Сучасні інформ. технології 2018 : матеріали 8-ої Міжнарод. наук. конф. студентів та молодих вчених, 23-25 трав. 2018 р. / Одес. нац. політехн. ун-т. – Одеса, 2018. – С. 197-198. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-617-7046-50-8 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7952 | |
dc.description.abstract | Охарактеризовано функціональні можливості використання UML-моделювання при проектуванні комп’ютерних ігор. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Одеса: Екологія | en |
dc.title | UML-моделі як основа проектування комп`ютерних ігор | en |
dc.type | Conference proceedings | en |
opu.kafedra | Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності | uk |
opu.citation.conference | Міжнародна наукова конференція студентів та молодих вчених "Modern Information Technology 2018 – Сучасні Інформаційні Технології 2018 | en |
opu.conference.dates | 23-25 травня 2018 | en |