The results of a comprehensive research of modern and possible future factors which can influence ef
fective management of
innovative development of infoсommuniсation enterprises are reported in this article. The groups of
fact
ors are investigated such
as: information and technological revolution, the convergence of information and communication techn
ologies, Internet use,
"information explosion" and "the fourth industrial revolution". The sphere of influence of the studi
ed fact
ors on the enterprises
innovative activity is detailed. The systematization of the identified factors has been carried out.
The
recommendations about the
stimulating factors use for increasing effective management of the enterprises innovative activity i
n
the conditions of the modern
markets are offered on the basis of the carried
-
out analysis
Викладено результати всебічного дослідження сучасних і можливих майбутніх факторів,
які можуть впливати на
ефективність управління інноваційним розвитком підприємств інфокомунікацій. Досліджено такі групи фа
кторів:
інформаційно
-
технологічної революції, конвергенції інформаційних і комунікаційних технологій, використання мережі
Інтернет, «
інформаційного вибуху» і «четвертої індустріальної революції». Деталізована сфера впливу досліджених
факторів на інноваційну діяльність підприємств. Виконана систематизація виявлених чинників. На основ
і проведеного
аналізу запропоновано рекомендації щодо в
икористання стимулюючих факторів для підвищення ефективності
управління інноваційною діяльністю підприємств в умовах сучасних ринків
Викладено результати всебічного дослідження сучасних і можливих майбутніх факторів,
які можуть впливати на
ефективність управління інноваційним розвитком підприємств інфокомунікацій. Досліджено такі групи фа
кторів:
інформаційно
-
технологічної революції, конвергенції інформаційних і комунікаційних технологій, використання мережі
Інтернет, «
інформаційного вибуху» і «четвертої індустріальної революції». Деталізована сфера впливу досліджених
факторів на інноваційну діяльність підприємств. Виконана систематизація виявлених чинників. На основ
і проведеного
аналізу запропоновано рекомендації щодо в
икористання стимулюючих факторів для підвищення ефективності
управління інноваційною діяльністю підприємств в умовах сучасних ринків.