eONPUIR

Дослідження ключових понять креативного менеджменту

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Задорожнюк, Наталія Олексіївна
dc.contributor.author Беноєва, Марія Хасанівна
dc.contributor.author Задорожнюк, Наталия Алексеевна
dc.contributor.author Беноева, Мария Хасановна
dc.contributor.author Zadorozhniuk, Natalia
dc.contributor.author Benoeva, Maria
dc.date.accessioned 2019-02-20T07:57:48Z
dc.date.available 2019-02-20T07:57:48Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Задорожнюк, Н. О. Дослідження ключових понять креативного менеджменту / Н. О. Задорожнюк, М. Х. Беноєва // Наук. вісн. Мукачів. держ. ун-ту. Сер. Економіка. – 2016. – Вип. 1 (5). – С. 132–135. uk
dc.identifier.issn 2313-8114
dc.identifier.issn 2518-1254
dc.identifier.uri http://www.msu.edu.ua/visn/wp-content/uploads/2016/05/1-5-1-2016-21.pdf
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2016_1_23
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8337
dc.description.abstract У статті обґрунтовано актуальність використання креативного менеджменту в умовах стрімкого розвитку технологій та інновацій. Метою статті є дослідження ключових понять, які використовуються у креативному менеджменті, як у науковому, так й у практичному значенні. В ході дослідження було використано низку наукових методів. Так, при дослідженні змісту ключових понять креативного менеджменту було використано аналіз. З метою обґрунтування сутності кожного ключового поняття застосовано метод наукової абстракції. Послідовність розгляду ключових понять основана на логічному методі пізнання. У статті досліджено ключові поняття, які лежать в основі креативного менеджменту, а саме: креативність, неординарне мислення, творчі здібності, талант, майстерність, геніальність, коучинг тощо. Розкрито сутність кожного поняття з урахуванням управлінських, психологічних та філософських аспектів. Наукова новизна статі полягає у визначені сутності ключових понять креативного менеджменту з урахуванням сучасних реалій ділового життя та психологічних основ управління. Практична значущість статті відображена у можливості використання теоретичних аспектів креативного менеджменту в процесі управління, особливо інноваційною діяльністю. Визначено сутність та основні компоненти креативності. Розглянуто фактори творчих досягнень людини: особистісні фактори та фактори креативності. Доведено важливе значення у креативному менеджменті креативних (творчих) здібностей людини, необхідних у практичній діяльності. Розглянуто рівні креативних здібностей людини: майстерність талант та геніальність. Визначено основні критерії креативних здібностей людини, на основі чого виявлено необхідні умови, які стимулюють розвиток креативних здібностей: гнучкість, інноваційність, оригінальність, метафоричність та сприйнятливість. У роботі зазначено, що творчість здатна породжувати якісно нові матеріальні та духовні цінності суспільного значення та дозволяє здійснювати інноваційну діяльність. Розкрито сутність та значення коучингу у сучасному житті, в тому числі діловому. У подальших дослідженнях планується розробити систему показників креативного менеджменту. en
dc.description.abstract В статье обоснована актуальность использования креативного менеджмента в условиях стремительного развития технологий и инноваций. Целью статьи является исследование ключевых понятий, используемых в креативном менеджменте, как в научном, так и в практическом смысле. В ходе исследования были использованы несколько научных методов. Так, при выявлении ключевых понятий креативного менеджмента были использован анализ. Раскрытии сущности каждого ключевого понятия осуществлено на основе метода научной абстракции. Последовательность рассмотрения ключевых понятий основана на логическом методе познания. В статье исследованы ключевые понятия, которые лежат в основе креативного менеджмента, а именно: креативность, неординарное мышление, творческие способности, талант, мастерство, гениальность, коучинг и т.п. Раскрыта сущность каждого понятия с учетом управленческих, психологических и философских аспектов. Научная новизна статьи заключается в определении сущности ключевых понятий креативного менеджмента с учетом современных реалий деловой жизни и психологических основ управления. Практическая значимость статьи отражена в возможности использования теоретических аспектов креативного менеджмента в процессе управления, особенно инновационной деятельностью. Определена сущность и основные компоненты креативности. Рассмотрены факторы творческих достижений человека: личностные факторы и факторы креативности. Доказано важное значение в креативном менеджменте креативных (творческих) способностей человека, которые необходимы в практической деятельности. Рассмотрены уровни креативных способностей человека: мастерство талант и гениальность. Определены основные критерии креативных способностей человека, на основе чего выявлены необходимые условия, которые стимулируют развитие креативных способностей: гибкость, инновационность, оригинальность, метафоричность и восприимчивость. В работе отмечено, что творчество способно порождать качественно новые материальные и духовные ценности общественного значения и позволяет осуществлять инновационную деятельность. Раскрыта сущность и значение коучинга в современной жизни, в том числе деловой. В дальнейших исследованиях планируется разработать систему показателей креативного менеджмента. en
dc.description.abstract The relevance of the use of creative management in the conditions of prompt technological development and innovation has been substantiated in the article. The aim of the article is to study the key concepts used in creative management, both in scientific and in the practical sense. Several scientific methods have been used in th study. For example, in identifying the key concepts of creative management analysis as been used. The method of scientific abstraction has been used to disclose each key concept. The order of discussion of key concepts is based on logical methods of cognition. The article explores the key concepts that underlie the creative management namely: creativity, extraordinary thinking, talent, skills, genius, coaching etc. The essence of each concept including management, psychological and philosophical aspects has been disclosed. Scie ntific novelty of the article is to determine the nature of the key concepts of creative management, taking into account the realities of modern business life and psychological foundations of management. The practical significance of the article is reflected in the possibility of using the theoretical aspects of the creative management in the process of governance, especially innovation. The essence and the basic components of creativity have been determined. Factors of creative achievements of man have been considered: personal factors and factors of creativity. The importance of the creative abilities required to practice in creative management has been proved. The levels of creative abilities have been considered: the skill, talent and genius. The main criteria for the creative abilities of the person have been defined, on the basis of which the necessary conditions have been identified that encourage the development of creative abilities: flexibility, innovation, originality, metaphorical and receptivity. It has been noted in the paper that the work may give rise to a qualitatively new material and spiritual values of social values, and enables innovation. The essence and significance of coaching in modern life has been revealed, including business. It is planned to develop a system of indicators of creative management in further research. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Мукачево 2016 – Мукачівський державний університет en
dc.subject креативний менеджмент en
dc.subject креативність en
dc.subject креативне мислення en
dc.subject креативні здібності en
dc.subject майстерніст en
dc.subject талант en
dc.subject коучинг en
dc.subject психологія управління en
dc.subject креативный менеджмент en
dc.subject креативность en
dc.subject креативное мышление en
dc.subject креативные способности en
dc.subject мастерство en
dc.subject талант en
dc.subject коучинг en
dc.subject психология управления en
dc.subject creative management en
dc.subject creativity en
dc.subject creative thinking en
dc.subject creative ability en
dc.subject skill en
dc.subject talent en
dc.subject coaching en
dc.subject management psychology en
dc.title Дослідження ключових понять креативного менеджменту en
dc.title.alternative Исследование ключевых понятий креативного менеджмента en
dc.title.alternative Study the key concepts of creative management en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра економічних систем та управління інноваційним розвитком uk
opu.citation.journal Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Економіка»: збірник наукових праць en
opu.citation.firstpage 132 en
opu.citation.lastpage 135 en
opu.citation.issue Випуск 1 (5) en
opu.staff.id n.o.zadorozhnyuk@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию