Стаття присвячена одному з проблемних питань навчання іноземних студентів: вивченню української та зарубіжної літератури на підготовчому факультеті з метою підготовки іноземних студентів для навчання у вищих навчальних закладах України за гуманітарним напрямком. У статті розглянуто основні цілі та задачі, що стоять перед слухачами та викладачами під час реалізації цього проекту. Аналізуються форми аудиторного та позааудиторного контролю матеріалу, типологія тестових завдань, у тому числі й на сервісі Test Pad.
Stattiya was assigned to one of the problem nutritions for early earth students: for Ukrainian language and foreign literature at the training faculty, for Ukrainian earth students, for vocational training for Ukraine, for a young student, for a young student, for a young student to learn for a long time for Ukraine, for a new student, for a new student, for earth students The statute has its main goals and tasks, just to stand in front of the listeners and the visitors to the project. Analyze the form of the classroom and the auditory control of the material, the typology of testimonies zavda, in addition to the number on the service Test Pad.
Статья посвящена одному из проблемных вопросов обучения иностранных студентов: изучению украинской и зарубежной литературы на подготовительном факультете с целью подготовки иностранных студентов для обучения в высших учебных заведениях Украины по гуманитарным направлениям. В статье рассмотрены основные цели и задачи, стоящие перед слушателями и преподавателями во время реализации этого проекта. Анализируются формы аудиторной и внеаудиторной контроля материала, типология тестовых заданий, в том числе и на сервисе Test Pad.