eONPUIR

Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активних машинобудівних підприємств

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Башинська, Ірина Олександрівна
dc.contributor.author Bashynska, Iryna
dc.contributor.author Башинская, Ирина Александровна
dc.date.accessioned 2019-05-10T06:27:09Z
dc.date.available 2019-05-10T06:27:09Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Башинська, І. О. Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активних машинобудівних підприємств / І. О. Башинська // Екон. часоп. – ХХІ : наук. журн. – 2012. – № 11-12 (1). – С. 52-54. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8439
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості функціонування інноваційно активних підприємств,що ведуть свою діяльність на промисловому ринку (на прикладі машинобудування). Проаналізовано декілька моделей формування інтегрованих маркетингових комунікацій та запропоновано власну, що враховує характерні особливості підприємств. en
dc.language.iso uk en
dc.subject інноваційно-активні підприємства en
dc.subject машинобудування en
dc.subject модель інтегрованих маркетингових комунікацій en
dc.subject маркетингові комунікації en
dc.subject інтегровані маркетингові комунікації en
dc.title Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активних машинобудівних підприємств en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра обліку, аналізу і аудиту uk
opu.citation.journal Економічний часопис – ХХІ : Науковий журнал en
opu.citation.firstpage 52 en
opu.citation.lastpage 54 en
opu.citation.issue 11-12(1) en
opu.staff.id i.a.bashinskaya@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию