Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Берегова, Галина | |
dc.date.accessioned | 2019-07-18T10:24:54Z | |
dc.date.available | 2019-07-18T10:24:54Z | |
dc.date.issued | 2018-06 | |
dc.identifier.citation | Берегова, Г. Взаємоперетин навчання й виховання особистості у філософії освіти: від середньовіччя до просвітництва / Г. Берегова // Філософія та гуманізм. – 2018. – №8. – С. 20–32. – Бібліогр.: 22 назви. | ua |
dc.identifier.issn | 2518-7392 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8640 | |
dc.description.abstract | Стаття містить огляд і філософсько-освітній аналіз взаємоперетину навчання й виховання у добу Середньовіччя, Відродження та Просвітництва. У роботі зазначено, що навчання й виховання в середньовічну епоху відбувалося в межах теологічних концепцій, де церква визначала зміст, форму навчання та виховні канони. Зроблено акцент на наукоцентристському характері навчання й виховання в епоху Відродження, акцентовано увагу на створенні представниками цього періоду нової освітньо-виховної системи, що базується на навчальних посібниках з усіма необхідними для учня знаннями та практичному спрямуванні навчання. Зазначено, що в епоху Просвітництва чітко виокремлюються сутнісні риси виховного процесу, органічно поєднаного з навчальною діяльністю; конкретизується освітньо-виховний принцип наслідування природи, пропонуються новаторські методи й засоби навчання й виховання. Стверджується, що педагогічні концепції минулого можуть суттєво збагатити надбання філософії освіти та сучасну вітчизняну систему освіти й виховання. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | ОНПУ | en |
dc.subject | філософія освіти, навчання, виховання, схоластика, гуманізм, | en |
dc.title | Взаємоперетин навчання й виховання особистості у філософії освіти: від середньовіччя до просвітництва | en |
dc.title.alternative | INTERCONNECTION OF EDUCATION AND UPBRINGING OF THE | en |
dc.type | Article | en |
opu.citation.journal | Філософія та гуманізм | en |
opu.citation.firstpage | 20 | en |
opu.citation.lastpage | 32 | en |
opu.citation.issue | 8 | en |