eONPUIR

Використання концепції цифрового маркетингу в діяльності фармацевтичного підприємства

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Капустян, Ірина Володимирівна
dc.contributor.author Соколовська, Зоя Миколаївна
dc.contributor.author Капустян, Ирина Владимировна
dc.contributor.author Kapustyan, Iryna
dc.contributor.author Соколовская, Зоя Николаевна
dc.contributor.author Sokolovska, Zoia
dc.date.accessioned 2019-11-06T08:37:28Z
dc.date.available 2019-11-06T08:37:28Z
dc.date.issued 2017-10-31
dc.identifier.citation Соколовська, З. М. Використання концепції цифрового маркетингу в діяльності фармацевтичного підприємства / З. М. Соколовська, І. В. Капустян // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2. - С. 77-91. uk
dc.identifier.issn 2522-9087
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9096
dc.description.abstract Розкрито сутність, мету та можливості цифрового маркетингу. Визначені переваги використання концепцій цифрового маркетингу в процесі управління підприємствами. Проаналізовано стан та перспективи розвитку цифрового маркетингу на підприємствах фармацевтичної промисловості. Досліджені можливості імітаційного моделювання, як математичного інструменту реалізації конкретних аспектів цифрового маркетингу. Прикладні аспекти застосування імітаційного моделювання представлені на прикладі моделі проведення рекламної компанії підприємством фармацевтичної галузі. Модель реалізована на платформі системи багатопідходного імітаційного моделювання AnyLogic. Доцільність використання запропонованого математичного інструментарію у підвищенні ефективності маркетингової діяльності підприємств підтверджена наведеними результатами імітаційних експериментів. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: "ТЕС" en
dc.subject цифровий маркетинг, фармацевтичне підприємство, імітаційне моделювання, AnyLogic en
dc.title Використання концепції цифрового маркетингу в діяльності фармацевтичного підприємства en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій uk
opu.citation.journal Маркетинг і цифрові технології en
opu.citation.volume 1 en
opu.citation.firstpage 77 en
opu.citation.lastpage 91 en
opu.citation.issue 2 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию