Аннотация:
в статті розглядаються сучасні онлайн-сервіси для вивчення іноземних мов у контексті підтримки зацікавленності студентів у самостійній роботі за допомогою організації змагань між користувачами онлайн-сервісу. Основною ідеєю статті є вивчення можливості організації змагання як основи для підтримки зацікавленості студентів у процесі навчання. Розглянуті основні складові частини цього процесу — азарт та захопливі емоції, органічне підвищення складності, візуалізація досягнень. Зроблено висновки, що організація змагань між користувачами онлайн-сервісів для вивчення іноземних мов є ефективним способом підтримки зацікавленості студентів у процесі навчання. Такий спосіб на данний момент ще не реалізований у досліджених нами сервісах. Дух суперництва є ефективним інструментом розвитку творчості, активного навчання, буде стимулювати вивчення іноземних мов за допомогою ігрового мислення та технік, що дозволить «навчатися граючись».