eONPUIR

Модель процесу формування іміджу туристської дестинації

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Арбузова, Юлія Вікторівна
dc.contributor.author Arbuzova, Yuliia
dc.date.accessioned 2019-11-18T08:57:07Z
dc.date.available 2019-11-18T08:57:07Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Арбузова, Ю. В. Модель процесу формування іміджу туристської дестинації / Ю. В. Арбузова // Інформ. технології в освіті, науці та вир-ві = Information technologies in education, science and production : зб. наук. пр. – Одеса, 2016. – Вип. 2 (13). – C. 252–262. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9420
dc.description.abstract Створення конкурентноспроможної туристської дестинації має велике значення для розвитку економіки країни (регіону). У статті розглядається підход до розвитку туристських дестинацій через формування позитивного іміджу та управління ним з використанням проектного підходу. Важливим етапом ефективного управління іміджем дестинації є створення моделі процесу формування іміджу туристської дестинації з застосуванням методів аналізу і синтезу, декомпозиції, методу узагальнення та дедукції, методу аналогії. На основі аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду розроблені етапи та процеси створення сприятливого іміджу туристської дестинації. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher О.: Наука і техніка en
dc.subject туристська дестинація en
dc.subject інноваційні технології en
dc.title Модель процесу формування іміджу туристської дестинації en
dc.title.alternative Model of the process of forming the image of tourist destinations en
dc.type Article en
opu.citation.journal //Інформаційні технології в освіті, науці та виробництві: збірник наукових праць en
opu.citation.volume Вип. 2(13) en
opu.citation.firstpage 252 en
opu.citation.lastpage 262 en
opu.citation.issue Вип. 2(13) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию