eONPUIR

Особливості формування туристичного іміджу регіону

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Арбузова, Юлія Вікторівна
dc.contributor.author Arbuzova, Yuliia
dc.date.accessioned 2019-11-18T09:04:08Z
dc.date.available 2019-11-18T09:04:08Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Арбузова, Ю. В. Особливості формування туристичного іміджу регіону / Ю. В. Арбузова // Інформ. технології в освіті, науці та вир-ві = Information technologies in education, science and production : зб. наук. пр. – Одеса, 2016. – Вип. 1 (12). – С. 41–50. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9422
dc.description.abstract рмування туристичного іміджу регіону. В статті сформульовано і обґрунтовано сутність поняття туристський імідж регіону, його важливість у сучасному житті. Розглянуто інструментарії форму-вання іміджу. Проаналізовані методи та механізми формування іміджу та їх можливість застосування в процесі корекції туристського іміджу регіону en
dc.language.iso uk en
dc.publisher О.: ТОВ «ВКФ «СТАР ЛТД»» en
dc.subject туризм en
dc.subject імідж регіону en
dc.title Особливості формування туристичного іміджу регіону en
dc.title.alternative Features of forming of tourist GU region en
dc.type Article en
opu.citation.journal Інформаційні технології в освіті, науці та виробництві: збірник наукових праць en
opu.citation.volume Вип. 1(12) en
opu.citation.firstpage 41 en
opu.citation.lastpage 50 en
opu.citation.issue Вип. 1(12) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию