Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Коваль, Анастасия Алексеевна![]() |
|
dc.contributor.author | Коваль, Тамара Ивановна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-11-19T13:27:49Z | |
dc.date.available | 2019-11-19T13:27:49Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Коваль А. А. Комплексний підхід до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів / А. А. Коваль, Т. И. Коваль // Наукові записки НДУ ім. М.Гоголя. - Ніжин. - 2014. - № 1. - С. 158-164. | en |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9531 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність комплексного підходу до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів; аналізується переклад та трактування терміна "blended learning" у вітчизняній літературі; дається визначення індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів за змішаною моделлю; розглядаються принципи навчання, комп'ютерно-орієнтовані методи, засоби, технології та форми навчання для реалізації індивідуального навчання, переваги комплексного підходу до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів. | en |
dc.description.abstract | The article deals with the essence of an integrated approach to the implementation of individual training of fut ure engineers in professionally oriented Englishlanguage reading; analyzes the translation and interpretation of the term "blended learning" in native literature; defines individual training of future engineers in professionally oriented Englishlanguage reading according to mixed model. The principles of computeroriented learning methods, tools, technologies and forms of training for the implementation of individual learning, the benefits of an integrated approach to the implementation of individual trai ning of future engineers in professionally oriented Englishlanguage reading are discussed in the article. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Ніжин 2014 | en |
dc.subject | майбутній інженер | en |
dc.subject | змішане навчання | en |
dc.subject | читання | en |
dc.subject | комплексний підхід до навчання | en |
dc.subject | індивідуальне навчання | en |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | en |
dc.subject | future engineer individual training | en |
dc.subject | blended learning | en |
dc.subject | reading | en |
dc.subject | information and communication technology | en |
dc.subject | integrated approach to learning | en |
dc.title | Комплексний підхід до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів | en |
dc.type | Professional article | en |
opu.citation.journal | Наукові записки НДУ ім. М.Гоголя | en |
opu.citation.firstpage | 158 | en |
opu.citation.lastpage | 164 | en |
opu.citation.issue | №1 | en |
opu.staff.id | savluk.a.o@opu.ua | en |