Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Капінус, Олена Леонідівна![]() |
|
dc.contributor.author | Трофімова, Ганна Спирідонівна![]() |
|
dc.contributor.author | Топча, Наталія Іванівна![]() |
|
dc.contributor.author | Томенко, Марина Геннадіївна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-12-02T07:25:58Z | |
dc.date.available | 2019-12-02T07:25:58Z | |
dc.date.issued | 2016-07 | |
dc.identifier.citation | Інтерактивний підхід у навчанні іноземної мови студентів технічних ВНЗ / О. Л. Капінус, Г. С. Трофімова, Н. І. Топча, М. Г. Томенко // Молодий вчений. - 2016. - № 7 (34). - С. 415-418. | uk |
dc.identifier.issn | 2304-5809 | |
dc.identifier.issn | 2313-2167 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9751 | |
dc.description.abstract | В статті розглядається інтерактивний підхід у викладанні іноземної мови у вищих технічних навчальних закладах України. Виявлено психолого-педагогічні особливості навчання іноземної мови майбутніх інже- нерів. Запропоновано способи реалізації інтерактивного підходу з урахуванням зазначеної специфіки. Доведено, що інтерактивний підхід сприяє формуванню комунікативної компетенції, підвищує мотивацію, забезпечує комфортні умови навчання. | en |
dc.description.abstract | In the paper, interactive approach to teaching foreign languages in technical universities of Ukraine is analyzed. Special psychological and pedagogical aspects of teaching foreign languages to the students, future engineers, have been determined. Considering the above-mentioned peculiarities, practical applications of interactive approach have been offered. The authors prove that interactive approach helps to form a communicative competence, improves motivation, and provides a comfortable learning environment. | en |
dc.description.abstract | В статье рассматривается интерактивный подход в преподавании иностранного языка в высших тех- нических учебных заведениях Украины. Выявлены психолого-педагогические особенности обучения иностранному языку будущих инженеров. Предложены способы реализации интерактивного подхода с учетом указанной специфики. Доказано, что интерактивный подход способствует формированию коммуникативной компетенции, повышает мотивацию, обеспечивает комфортные условия обучения. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Издательский дом "Гельветика" (Херсон) | en |
dc.subject | інтерактивний підхід, інтерактивні методи навчання, студенти технічних ВНЗ | en |
dc.subject | interactive approach, interactive teaching methods, students of technical universities | en |
dc.subject | интерактивный подход, интерактивные методы обучения, студенты технических ВУЗов. | en |
dc.title | Інтерактивний підхід у навчанні іноземної мови студентів технічних ВНЗ | en |
dc.title.alternative | Interactive approach to teaching foreign languages to the students of technical universities | en |
dc.title.alternative | Интерактивный подход в обучении иностранному языку студентов технических вузов | en |
dc.type | Article in Index Copernicus | en |
opu.citation.journal | МОЛОДИЙ ВЧЕНИЙ | en |
opu.citation.firstpage | 415 | en |
opu.citation.lastpage | 418 | en |
opu.citation.issue | 7 | en |
opu.staff.id | m.g.tomenko@opu.ua | en |