Основною метою є визначення впливу вибора групи ОР СУЗ для прискореної розгрузки блоку на зміну значень аксіального офсету, та встановлення такої групи ОР СУЗ, для якої цей вплив буде мінімальним. Основною ідеєю проектування було провести дослідження з впливу різних груп ОР СУЗ (які можуть бути використані у прискореній розгрузці блоку) на величину зміни аксіального офсету. Вибрати групу ОР СУЗ з мінімальним впливом на аксіальний офсет, і провести теплогідравлічні та нейтроно-фізичні розрахунки для груп ОР СУЗ (які вибрані для використання у прискореної розгрузки блоку), які встановлені на основі існуючих критеріїв вибору та критеріїв з урахуванням впливу на аксіальний офсет. Був зроблений експеримент на базі, нового, змодельованого сценарія (скидання різних груп ОР СУЗ при спрацьовуванні ПРБ) тренажера WWER-1000 [2], в результаті якого, була вибрана група №2 ОР СУЗ, по виконанням критеріїв СОУ НАЕК [1] по ефективності аварійного захисту, зниженню потужності, і за мінімальними впливом на аксіальний офсет.
The main purpose is to determine the influence of the choice of the OP POP group for accelerated unloading of the block on the change of axial offset values, and to establish such a group of POP POPs for which this influence will be minimal. The main idea of the design was to conduct studies on the effect of different groups of OR POPs (which can be used in the accelerated unloading of the block) on the magnitude of the change in axial offset. Select a group of ORs with minimal impact on the axial offset, and perform thermal and hydraulic and neutron-physical calculations for the OR groups (selected for accelerated unit unloading), which are established on the basis of existing selection and axial impact criteria
An experiment was made on the basis of a new, simulated scenario (dumping of different groups of OR POPs when triggering PWB) of the WWER-1000 simulator, which resulted in the selection of group No. 2 of OP POPs, on the fulfillment of the criteria of the NAEK ESA on the effectiveness of emergency protection and reduction of power, and with minimal impact on the axial offset.