eONPUIR

Recently added

eONPUIR: Recent submissions

  • Панченко, Марія Олександрівна; Антіпова, Ольга Михайлівна; Panchenko, Maria Olexandrivna; Antipova, Olha Mykhailivna (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    У статті розглядається концепція сенсорного маркетингу як ефективного інструменту впливу на споживацьку поведінку через емоції. Аналізуються основні сенсорні стимули (зорові, слухові, тактильні, смакові та нюхові) та їхній ...
  • Такахасі, Юріка; Takahashi, Yurika (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Етичні питання у зв’язках з громадськістю є важливим аспектом діяльності сучасних організацій. Дотримання етичних норм сприяє зміцненню репутації, підвищенню довіри з боку суспільства та забезпеченню сталого розвитку ...
  • Давидова, Ганна Віталіївна; Фердман, Петро Геннадійович; Davydova, Hanna Vitaliivna; Ferdman, Petro Gennadiiovych (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Реклама та медіапланування є ключовими елементами маркетингових комунікацій, спрямованими на залучення уваги споживачів, формування попиту та підвищення впізнаваності бренду. Ефективність рекламних кампаній залежить від ...
  • Давидова, Ганна Віталіївна; Туренко, Марина Миколаївна; Davydova, Hanna Vitaliivna; Turenko, Maryna Mykolaivna (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    У сучасних умовах високої конкуренції на ринку косметичних засобів маркетингова комунікація стає ключовим інструментом впливу на споживача . Успішне просування бренду більше не ґрунтується лише на якості продукції, важливо ...
  • Novikova, Iryna; Новікова, Ірина Едуардівна; Zabarna, Eleonora; Забарна, Елеонора Миколаївна; Volkova, Olena; Волкова, Олена Володимирівна; Fedotova, Iryna; Федотова, Ірина Володимирівна; Korolkov, Vladyslav; Корольков, Владислав Васильович (Fintech Aliance LLC, 2023)
    The consequences of russian aggression against Ukraine are tangible in all sectors of the economy, but they cannot be fully predicted due to the continuation of military operations. The aim of the article is to examine the ...
  • Koval, Volodymyr; Shyshatskyi, Andrii; Ransevych, Ruslan; Gura, Viktoriya; Nalapko, Oleksii; ‎Shypilova, Larysa; Protas, Nadiia; Volkov, Oleksandr; Stanovskyi, Oleksandr; Chaikovska, Olena (Technology Center, 2023)
    The object of research are decision support systems. The subject of research is the decision-making process in management problems using bio-inspired algorithms. A method for the search of solutions in the field of national ...
  • Vashchenko, Volodymyr; Ващенко, Володимир Миколайович; Skalozubov, Volodymyr; Скалозубов, Володимир Іванович; Korduba, Iryna; Кордуба, Ірина Богданівна; Komarov, Yurii; Комаров, Юрій Олексійович; Zhukova, Olena; Жукова, Олена Григорівна (Polskie Towarzystwo Inzynierii, 2023)
    The developed alternative method of analyzing the safety of the active zone of reactor installations is justified for improving the thermophysical properties and composition of nuclear fuel, designs of heat-releasing ...
  • Панченко, Марія Олександрівна; Мамчур, Олександра Сергіївна; Panchenko, Maria Oleksandrivna; Mamchur, Oleksandra Sergiivna (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Стратегія ребрендингу може впливати навпізнаваність, довіру, лояльність до бренду і навіть оцінку якості продукції. Так як сприйняття споживачів і лояльність цільової аудиторії є одним з найважливіших показників ефективності ...
  • Давидова, Ганна Віталіївна; Лейфура, Олександра Юріївна; Davydova, Hanna Vitaliivna; Leifura, Oleksandra Yuriivna (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) є основою для довгострокових відносин між компаніями та їхніми аудиторіями, ґрунтуючись на моральних, етичних і соціальних цінностях. У сучасному світі КСВ стала філософією ...
  • Кірносова, Марина Василівна; Лялюцька, Світлана Миколаївна; Kirnosova, Maryna Vasylivna; Lialiutska, Svitlana Mykolaivna (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    У сучасних умовах динамічного ринку створення сильного бренду є одним із пріоритетів для підприємств, які прагнуть до довгострокового успіху. Цикл створення бренду охоплює етапи від аналізу цільової аудиторії та формування ...
  • Давидова, Ганна Віталіївна; Сенченков, Микола Іванович; Davydova, Hanna Vitaliivna; Senchenkov, Mykola Ivanovich (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Сучасні підприємства змушені адаптуватися до динамічного ринку, де традиційні методи маркетингу поступово втрачають ефективність. Використання інноваційних маркетингових стратегій дозволяє компаніям не тільки залишатися ...
  • Levchenko, Vitalii; Левченко, Віталій Вікторович; Pogosov, Oleksii; Погосов, Олексій Юрійович; Kravchenko, Volodymyr; Кравченко, Володимир Петрович (Uzhhorod National University, 2023)
    Relevance. The research discusses the actual risks that can arise from the formation of the radioisotope cobalt 60Co from the stable isotope 59Co during radiation neutron capture, which is specific to repair work at a ...
  • Становська, Іраіда; Журавський, Юрій (2024)
    Завдання оптимізації передбачає пошук найкращого рішення з декількох можливих рішень, зазвичай визначених змінними рішень, обмеженнями та цільовою функцією. Через випадковий характер процесу пошуку метаевристичні алгоритми ...
  • Афанасьєв, Олександр Іванович; Afanasiev, Oleksandr (Комунальний заклад «Харківська гуманітарнопедагогічна академія» Харківської обласної ради, 2025-05-14)
    В тезах йдеться про ефективність методичної роботи, зокрема в університетах, необхідність її кількісних оцінок і визначення об’єму відносно інших видів роботи.
  • Кірносова, Марина Василівна; Куцарєв, Микола Іванович; Kirnosova, Maryna Vasylivna; Kutsarev, Mykola Ivanovych (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Управління іміджом є дуже важливим елементом для успішності та розвитку організації. Яскравий імідж сприяє залученню клієнтів та зміцненню конкурентних позицій на ринку. До ефективного управління іміджом включають розробку ...
  • Кірносова, Марина Василівна; Ільченко, Вероніка Євгенівна; Kirnosova, Maryna Vasylivna; Ilchenko, Veronika Evgenivna (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    У сучасному світі брендинг відіграє ключову роль у формуванні іміджу компаній, а логотип – це перше, що бачить споживач. Тренди у дизайні логотипів постійно змінюються, відображаючи технологічний розвиток, соціальні зміни ...
  • Денисова, Алла Євсіївна; Гайдаржі, Анатолій Миколайович; Denysova, Alla; Haidarzhi, Anatolii (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Досліджено ефективність децентралізованої системи теплозабезпечення на основі котлів на біопаливі. Проведено економічний аналіз витрат на встановлення та експлуатацію локальної котельні. Встановлено, що перехід на пелети ...
  • Kondratuk, Vadym; Кондратюк, Вадим Анатолійович; Dorozh, Olga; Дорож, Ольга Анатоліївна; Filatov, Volodymyr; Філатов, Володимир Іванович; Bibik, Tymofii; Бібік, Тимофій Вікторович (2023)
    The subject of research is the thermoacoustic instability (TAI) of the coolant of a nuclear reactor core. The occurrence of TAI in the reactor core leads to high-frequency and high-amplitude cyclic loads on internal ...
  • Яшкіна, Оксана Іванівна; Бондар, Кирило Олександрович; Yashkina, Oksana Ivanivna; Bondar, Kyrylo Olexandrovich (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Експорт українського взуття до країн ЄС має складні перспективи через низку системних проблем, зокрема низьку якість продукції, залежність від імпортної сировини, застаріле обладнання та недостатню кваліфікацію кадрів. ...
  • Панченко, Марія Олександрівна; Дудник, Юлія Русланівна; Panchenko, Mariia Oleksandrivna; Dudnyk, Yulia Ruslanivna (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Сегментація цільової аудиторії є ключовим інструментом для підвищення ефективності маркетингових стратегій. Вона дозволяє компаніям адаптувати свої маркетингові зусилля відповідно до специфічних потреб різних груп споживачів, ...