Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10070
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМисюн, Анна Володимирівна-
dc.contributor.authorМисюн, Анна Владимировна-
dc.contributor.authorMisiun, Hanna-
dc.date.accessioned2020-01-02T06:54:09Z-
dc.date.available2020-01-02T06:54:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМісюн, А. Оперний на тлі дворику: репрезентація міста в одеському живописі / А. Місюн // Докса : зб. наук. пр. з філософії та філології / Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2019. - Вип. 2 (32) : Репрезентація міста в культур., іст. та соц. практиках. - С. 240-249.uk
dc.identifier.issnISSN 2410-2601-
dc.identifier.otherУДК 395. 929.7: 379.8-
dc.identifier.uridoksa.onu.edu.ua-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10070-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню міста за допомогою репрезентативних підходів, зокрема, представленню трьох типів репрезентації міста в одеському живописі 1950–2010-их років, з’ясуванню зв’язку між моделями ментального освоєння міста і репрезентативними артефактами. Художні артефакти постають в якості маркерів певної локальної ідентичності, які в свою чергу репрезентують певні культурно значущі інфраструктурні комплекси локальної комунікації. Мета аналізу – встановлення кореляції між об’єктом і суб’єктом художньої творчості та різними міфологіями міста як основою репрезентації.en
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию города с помощью репрезентативных подходов, в частности, представлению трех типов репрезентации города в одесской живописи 1950–2010-х годов, выяснению связи между моделями ментального освоения города и репрезентативными артефактами. Художественные артефакты выступают в качестве маркеров конкретной локальной идентичности, которые в свою очередь представляют определенные культурно значимые инфраструктурные комплексы локальной коммуникации. Цель анализа – установление корреляции между объектом и субъектом художественного творчества и различными мифологиями города как основой репрезентации.en
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of the city with the help of representative approaches, in particular, the presentation of the three types of city representations in Odessa paintings of the 1950s–2010s, the clarification of the relationship between the models of the city’s mental familiarization and representative artifacts. Artifacts act as markers of a specific local identity, which in turn represent certain culturally significant infrastructural complexes of local communication. The purpose of the analysis is to establish a correlation between the object and subject of artistic creation and various mythologies of the city as the basis of representation. The Opera is presented in the article as a marker of the European type of urban infrastructure, which localizes special lifestyles, types of communication, special visuals that form the historical type of Odessa identity. Representation of the courtyard reflects another type of mythology and urban communication – a reduced, close to the grassroots culture of the urban outskirts and communal social behavior. The inability to capture the Whole of city leads to the appropriation of details – a crystallized detailing of architectural and infrastructure elements.en
dc.language.isouken
dc.publisherΔόξα / Doxaen
dc.subjectрепрезентація міста, присутність, репрезентативний підхід, репрезентативний артефакт, одеський живопис, міський міф, локальна ідентичність, стилі життя, тип комунікації, кристалізація деталізації.en
dc.subjectрепрезентация города, присутствие, репрезентативный подход, репрезентативный артефакт, одесская живопись, городской миф, локальная идентичность, стили жизни, тип коммуникации, кристаллизация детализации.en
dc.subjectcity representation, presence, representative approach, representative artifact, Odessa painting, urban myth, local identity, life styles, type of communication, crystallized detailing.en
dc.titleОперний на тлі дворику: репрезентація міста в одеському живописіen
dc.title.alternativeОПЕРНЫЙ НА ФОНЕ ДВОРИКА: РЕПРЕЗЕНТАЦИЯ ГОРОДА В ОДЕССКОЙ ЖИВОПИСИen
dc.title.alternativeOPERA ON THE FOND COURTYARD: REPRESENTATION OF THE CITY IN ODESSA PAINTINGen
dc.typeProfessional articleen
opu.kafedraКафедра культурології та мистецтвознавстваuk
opu.citation.journalΔόξα / Докса. Збірник наукових праць з філософії та філологіїen
opu.citation.volumeВип. 2 (32)en
opu.citation.firstpage240en
opu.citation.lastpage249en
opu.citation.issueВип. 2en
opu.staff.idmisyunanna@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. КФК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Місюн А. Оперний на тлі дворику репрезентація міста в одеському живописі.pdfОПЕРНИЙ НА ТЛІ ДВОРИКУ: РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ МІСТА В ОДЕСЬКОМУ ЖИВОПИСІ430.09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.