Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10088
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУхіна, Г.-
dc.contributor.authorТеплечук, А.-
dc.contributor.authorКірьязов, Ю.-
dc.contributor.authorСитніков, В.-
dc.date.accessioned2020-01-10T12:12:50Z-
dc.date.available2020-01-10T12:12:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationУправлiння смуговим частотно-залежним компонентом iнформацiйно-управляючою системою для усунення детонацiї двигуна внутрішнього згорання / Г. Ухіна, А. Теплечук, Ю. Кірьязов, В. Ситніков // Информац/ управляющие системы и технологии. Проблемы и решения : монографиz. – Одесса : Экология, 2019. - С. 137-150.uk
dc.identifier.issn978-617-7046-88-1-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10088-
dc.description.abstractУ роботі розглянуті підходи усунення детонації двигуна внутрішнього згорання. Виявлено недолік базових рішень, для підвищення ефективності та економічності системи запропоновано використовувати систему керування на основі зміни коефіцієнта надлишку повітря. Це дозволило зменшити апаратні витрати, габаритні розміри, і як наслідок зменшити собівартість системи в цілому. Головні переваги цієї системи: універсальність, підвищення економічності двигуна і використання одного смугового цифрового фільтру. Ідея керування при зміні коефіцієнта надлишку повітря полягає у наступному. При появі детонації система керування збільшує коефіцієнта надлишку повітря, це переводить роботу двигуна в режим збіднення робочої суміші. При цьому виникає падіння потужності двигуна, що призводить до зниженню навантаження на двигун, що приведе не тільки до зникнення детонації, а і до економії палива і зниженню СО, NOX та СН. Оскільки основною задачею смугового фільтрує розпізнавання детонації і власних шумів двигуна на різних частотах, знайдені формули для розрахунку нових значень коефіцієнтів цифрового смугового фільтру другого порядку. Таке рішення дозволило зменшити похибки при роботі блоку виділення детонації на початкових етапах зародження детонації, що дає змогу оперативніше приймати рішення на усунення небажаної детонації.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдесса "Экология"en
dc.subjectКоефіцієнт надлишку повітряen
dc.subjectдатчики детонаціїen
dc.subjectобробка сигналівen
dc.subjectкут випередження запалюванняen
dc.subjectцифровий смуговий фільтрen
dc.subjectперебудова коефіцієнтів фільтруen
dc.titleУправлiння смуговим частотно-залежним компонентом iнформацiйно-управляючою системою для усунення детонацiї двигуна внутрішнього згоранняen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра інформаційних технологійuk
opu.citation.journalИнформационные управляющие системы и технологии. Проблемы и решенияen
opu.citation.firstpage137en
opu.citation.lastpage150en
opu.staff.idbut.n.v@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІТ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.