Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10089
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Казимиренко, Ю. | - |
dc.contributor.author | Дрозд, О. | - |
dc.contributor.author | Єгольников, О. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-10T12:14:35Z | - |
dc.date.available | 2020-01-10T12:14:35Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Казимиренко. Ю. Інформацiйна пiдтримка технiчного обслуговання систем залiзнично-водного сполучення / Ю. Казимиренко, О. Дрозд, О. Єгольников // Информац. управляющие системы и технологии. Проблемы и решения : монография. – Одесса : Экология, 2019. - С. 151-161. | uk |
dc.identifier.issn | 978-617-7046-88-1 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10089 | - |
dc.description.abstract | Сучасний розвиток комп’ютерних технологій у обслуговуванні та експлуатації транспортних засобів створює передумови для реалізації нових механізмів управління системами технічної діагностики і моніторингу, застосування яких дозволить у автоматичному режимі контролювати технічний стан та формулювати інформаційні повідомлення щодо відхилень показників від нормативних. Створення спеціалізованої інформаційної системи для вирішення завдань оцінювання технічного стану систем залізнично-водного сполучення є актуальним та спрямовано на удосконалення методу технічного діагностування і моніторингу пристроїв залізничної автоматики. Авторами запропоновано механізми проєктування інформаційної системи, для чого проаналізовано існуючі комп’ютерні діагностичні системи, визначено недоліки їх роботи, причини виникнення та наслідки, до яких вони призводять. В роботі застосовано об’єктно-орієнтований підхід та використано класичні технології проєктування баз даних. Особливості експлуатації інформаційних систем в умовах залізнично- водного сполучення полягають у поєднанні функцій залізничного транспорту з водним, що враховується при побудові структури бази даних, в основу якої покладено завдання мінімізації дублювання даних і спрощення процедур їх обробки та поновлення. Програмне забезпечення дозволяє ефективно вирішувати дослідницькі та експлуатаційні завдання. Результати роботи можуть бути застосовані для тестування пристроїв залізничної автоматики на шляхах залізнично-водного сполучення. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Одесса "Экология" | en |
dc.subject | Залізнично-водне сполучення | en |
dc.subject | системи технічного діагностування і моніторингу | en |
dc.subject | інформаційна підтримка проєкту | en |
dc.title | Інформацiйна пiдтримка технiчного обслуговання систем залiзнично-водного сполучення | en |
dc.type | Article | en |
opu.kafedra | Кафедра інформаційних технологій | uk |
opu.citation.journal | Информационные управляющие системы и технологии. Проблемы и решения | en |
opu.citation.firstpage | 151 | en |
opu.citation.lastpage | 161 | en |
opu.staff.id | but.n.v@opu.ua | en |
Располагается в коллекциях: | Статті каф. ІТ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
photo5235581012774333523.jpg | 78.45 kB | JPEG | Просмотреть/Открыть | |
содержание - Inner_2-3-4.pdf | 373.07 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | |
титул - Inner_2-страницы-1-2.pdf | 370.7 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | |
Inner_2-151-161.pdf | 632.89 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.