Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10112
Название: | Формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери |
Другие названия: | The formation of the professional interaction culture demonstrated by the future specialists of the socionomic sphere |
Авторы: | Панькевич, Олена Олександрівна Панькевич, Елена Александровна Pankevych, Olena |
Ключевые слова: | майбутні фахівці соціономічної сфери, професійна взаємодія фахівців соціономічної сфери, культура професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери, педагогічні умови, модель формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери. |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | ФОП Бондаренко М.О. |
Библиографическое описание: | Панькевич, О. О. Формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. педагог. наук : спец. 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти» / О. О. Панькевич ; Південноукр. нац. педагог. ун-т ім. К.Д. Ушинського. – Одеса, 2019. – 22 с. – Бібліогр. : 22 назви. |
Краткий осмотр (реферат): | Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери в професійній підготовці. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери в професійній підготовці (забезпечення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській групі в процесі навчання; активізація професійно спрямованої взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери інтерактивними методами навчання; залучення студентів соціономічної сфери до організації конструктивної професійної взаємодії в позааудиторній роботі); визначено сутність феномену «культура професійної взаємодії», яке в дослідженні потлумачено як складне особистісне утворення, що характеризується наявністю професійних знань, умінь і навичок, уміннями правильно планувати та здійснювати професійну взаємодію на підставі діалогу, володінням мовленням і невербальними засобами спілкування, наявністю цінностей професійної діяльності, уміннями розпізнавати емоції довколишніх людей і керувати власними емоціями під час взаємодії з партнерами по спілкуванню, уміннями запобігати й розв’язувати конфліктні ситуації, що виникають у спільній професійній діяльності, використовувати засоби мас-медіа для вирішення професійних завдань, уточнено поняття «взаємодія», «професійна взаємодія фахівців соціономічної сфери»; розкрито структуру (мотиваційно-ціннісний, професійно-когнітивний, комунікативно-мовленнєвий, поведінково-регулятивний, особистісно-творчий компоненти), визначено критерії (спонукальний, знаннєвий, операційний, діяльнісний, суб’єктний) та їх показники, подано якісні характеристики рівнів (достатній, задовільний, низький) культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери; розроблено й апробовано модель і експериментальну методику формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери в професійній підготовці (теоретико-збагачувальний, практико-моделювальний, творчо-розвивальний етапи); елективний курс «Основи формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери», програму тренінгу професійної взаємодії. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10112 |
Располагается в коллекциях: | Автореферати каф. ІДМК |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автореферат Панькевич.pdf | 499.95 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.