Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10112
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПанькевич, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorПанькевич, Елена Александровна-
dc.contributor.authorPankevych, Olena-
dc.date.accessioned2020-01-14T13:17:23Z-
dc.date.available2020-01-14T13:17:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПанькевич, О. О. Формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. педагог. наук : спец. 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти» / О. О. Панькевич ; Південноукр. нац. педагог. ун-т ім. К.Д. Ушинського. – Одеса, 2019. – 22 с. – Бібліогр. : 22 назви.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10112-
dc.description.abstractДисертаційне дослідження присвячено проблемі формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери в професійній підготовці. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери в професійній підготовці (забезпечення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській групі в процесі навчання; активізація професійно спрямованої взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери інтерактивними методами навчання; залучення студентів соціономічної сфери до організації конструктивної професійної взаємодії в позааудиторній роботі); визначено сутність феномену «культура професійної взаємодії», яке в дослідженні потлумачено як складне особистісне утворення, що характеризується наявністю професійних знань, умінь і навичок, уміннями правильно планувати та здійснювати професійну взаємодію на підставі діалогу, володінням мовленням і невербальними засобами спілкування, наявністю цінностей професійної діяльності, уміннями розпізнавати емоції довколишніх людей і керувати власними емоціями під час взаємодії з партнерами по спілкуванню, уміннями запобігати й розв’язувати конфліктні ситуації, що виникають у спільній професійній діяльності, використовувати засоби мас-медіа для вирішення професійних завдань, уточнено поняття «взаємодія», «професійна взаємодія фахівців соціономічної сфери»; розкрито структуру (мотиваційно-ціннісний, професійно-когнітивний, комунікативно-мовленнєвий, поведінково-регулятивний, особистісно-творчий компоненти), визначено критерії (спонукальний, знаннєвий, операційний, діяльнісний, суб’єктний) та їх показники, подано якісні характеристики рівнів (достатній, задовільний, низький) культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери; розроблено й апробовано модель і експериментальну методику формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери в професійній підготовці (теоретико-збагачувальний, практико-моделювальний, творчо-розвивальний етапи); елективний курс «Основи формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери», програму тренінгу професійної взаємодії.en
dc.language.isouken
dc.publisherФОП Бондаренко М.О.en
dc.subjectмайбутні фахівці соціономічної сфери, професійна взаємодія фахівців соціономічної сфери, культура професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери, педагогічні умови, модель формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери.en
dc.titleФормування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфериen
dc.title.alternativeThe formation of the professional interaction culture demonstrated by the future specialists of the socionomic sphereen
dc.typePresentationen
opu.kafedraКафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльностіuk
Располагается в коллекциях:Автореферати каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Автореферат Панькевич.pdf499.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.