Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10114
Название: | Українська мова і сучасність: формування мовленнєвої компетентності студентів |
Другие названия: | UKRAINIAN LANGUAGE AND MODERNITY: FORMING STUDENTS SPEECH COMPETENCY |
Авторы: | Панькевич, Олена Олександрівна Лавренюк, Віолетта Василівна Панькевич, Елена Александровна Pankevych, Olena Лавренюк, Виолетта Васильевна Lavreniuk, Violetta |
Ключевые слова: | мова, мовна компетентність, мовленнєва компетентність, інтерактивні технології навчання. |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | ПУ "Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій" |
Библиографическое описание: | Панькевич, О. О. Українська мова і сучасність: формування мовленнєвої компетентності студентів / О. О. Панькевич, В. В. Лавренюк // Інновац. педагогіка. – 2019. – Вип. 17, Т. 1. – С. 133–136. |
Краткий осмотр (реферат): | Аналіз сучасних тенденцій розвитку вищої освіти в Україні показав, що актуальним залишається питання забезпечення конституційного статусу державної мови. Виявлено, що в багатьох закладах освіти багато природничих дисциплін і досі викладаються російською мовою, у зв’язку з відсутністю розробленої технічної термінології українською мовою та обмеженою кількістю підручників для викладання технічних предметів. Автори наголошують, що в умовах сьогодення важливе використання української мови без профанації в усіх сферах суспільства і саме вища освіта має бути першою, оскільки готує студентів із різних галузей знань та спеціальностей. У зв’язку з прийняттям нових законів про статус та функціонування української мови як державної, а також появою нової редакції Українського правопису доведено, що формування мовленнєвої компетентності майбутнього фахівця є і залишається одним із основних завдань закладів вищої освіти. Уточнено та конкретизовано сутність поняття «мовленнєва компетентність», яке автори пропонують розглядати як практичне володіння державною мовою та основами культури усного і писемного мовлення в різних сферах спілкування. Одним із найдієвіших засобів формування у студентів мовленнєвої компетентності автори вбачають застосування ігрових технологій, які в аспекті дослідження розуміють як форму організації навчального процесу, в якій обов’язковою вимогою виступає активна та рівноправна взаємодія усіх учасників такого процесу, спрямована на виховання й навчання під час гри й опанування різних соціальних ролей, з метою збагачення індивідуального та суспільного досвіду. На основі запропонованих методів удосконалення умінь і навичок студентів у різних видах мовної діяльності аргументовано застосування ігрових технологій під час вивчення дисципліни «Української мови (за професійним спрямуванням)» для формування у студентів мовленнєвої компетентності. Виокремлено переваги використання інтерактивних технологій під час підготовки майбутніх фахівців у ЗВО. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10114 |
Располагается в коллекциях: | Статті каф. ІДМК |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Українська мова і сучасність.pdf | 137.97 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.