Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10175
Название: Педагогіка толерантності як технологія навчання англійської мови учнів основної школи
Другие названия: Peculiarities of the training of future social workers and psychologists for professional mobility in the process of working with women who have suffered from domestic violence
Авторы: Тодорцева, Юлія Вікторівна
Тодорцева, Юлия Викторовна
Todortseva, Julia
Ключевые слова: Педагогіка толерантності як технологія навчання англійської мови учнів основної школи
Дата публикации: 3-Июн-2019
Издательство: ПУ "Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій"
Библиографическое описание: Тодорцева, Ю. В. Педагогіка толерантності як технологія навчання англійської мови учнів основної школи / Ю. В. Тодорцева // Наук. вісн. Південноукр. нац. педагог. ун-ту ім. К. Д. Ушинського. Педагог. науки. - 2017. - № 2. - С. 100-104.
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито особливості підготовки майбутніх соціальних працівників та психологів до професійної мобільності у процесі роботи з жінками, що постраждали від домашнього насильства. Дано визначення професійної мобільності майбутніх соціальних працівників та психологів як комплексної характеристики фахівців соціономічної сфери, що формується в період професійної підготовки у ЗВО, включає обов’язкове поєднання особистісних і професійних якостей, одержаних вмінь та навичок, спрямованих на мобілізацію, максимально швидку адаптацію в умовах непередбачуваності, підвищення позитивного ставлення студентів до власного досвіду професійної діяльності шляхом саморозвитку в умовах динамічних соціальних і професійних змін. Визначено зміст програми «Жінки як об’єкт домашнього насильства» соціологічного бакалаврського дослідження за спеціальністю «Соціальна робота». Метою дослідження є вивчення домашнього насильства по відношенню до жінок, а об’єктом виступають постраждалі від домашнього насильства жінки, які звернулися за допомогою в Одеський міський центр соціальної служби по захисту дітей, сім`ї та молоді. Подано результати дослідження серед жінок, що постраждали від домашнього насильства. Запропоновано рекомендації для підготовки соціальних працівників та психологів у контексті їхньої професійної мобільності щодо роботи з жінками, що постраждали від домашнього насильства, серед яких: запровадження до університетської програми напрямків підготовки фахівців з соціальної роботи або психології обов’язкового курсу стосовно питань гендерної рівності та попередження насильства у сім’ї; здійснення просвітницької діяльності із питань попередження насильства в сім’ї та пропагування ідей гендерної рівності; застосування різноманітних інноваційних методів у процесі підготовки до професійної мобільності майбутніх соціальних працівників та психологів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10175
ISSN: 2663-6085
Располагается в коллекциях:Монографії каф. ПСР

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Todortseva-2017-2.pdf270.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.