Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10175
Название: | Педагогіка толерантності як технологія навчання англійської мови учнів основної школи |
Другие названия: | Peculiarities of the training of future social workers and psychologists for professional mobility in the process of working with women who have suffered from domestic violence |
Авторы: | Тодорцева, Юлія Вікторівна Тодорцева, Юлия Викторовна Todortseva, Julia |
Ключевые слова: | Педагогіка толерантності як технологія навчання англійської мови учнів основної школи |
Дата публикации: | 3-Июн-2019 |
Издательство: | ПУ "Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій" |
Библиографическое описание: | Тодорцева, Ю. В. Педагогіка толерантності як технологія навчання англійської мови учнів основної школи / Ю. В. Тодорцева // Наук. вісн. Південноукр. нац. педагог. ун-ту ім. К. Д. Ушинського. Педагог. науки. - 2017. - № 2. - С. 100-104. |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розкрито особливості підготовки майбутніх соціальних працівників та психологів до професійної мобільності у процесі роботи з жінками, що постраждали від домашнього насильства. Дано визначення професійної мобільності майбутніх соціальних працівників та психологів як комплексної характеристики фахівців соціономічної сфери, що формується в період професійної підготовки у ЗВО, включає обов’язкове поєднання особистісних і професійних якостей, одержаних вмінь та навичок, спрямованих на мобілізацію, максимально швидку адаптацію в умовах непередбачуваності, підвищення позитивного ставлення студентів до власного досвіду професійної діяльності шляхом саморозвитку в умовах динамічних соціальних і професійних змін. Визначено зміст програми «Жінки як об’єкт домашнього насильства» соціологічного бакалаврського дослідження за спеціальністю «Соціальна робота». Метою дослідження є вивчення домашнього насильства по відношенню до жінок, а об’єктом виступають постраждалі від домашнього насильства жінки, які звернулися за допомогою в Одеський міський центр соціальної служби по захисту дітей, сім`ї та молоді. Подано результати дослідження серед жінок, що постраждали від домашнього насильства. Запропоновано рекомендації для підготовки соціальних працівників та психологів у контексті їхньої професійної мобільності щодо роботи з жінками, що постраждали від домашнього насильства, серед яких: запровадження до університетської програми напрямків підготовки фахівців з соціальної роботи або психології обов’язкового курсу стосовно питань гендерної рівності та попередження насильства у сім’ї; здійснення просвітницької діяльності із питань попередження насильства в сім’ї та пропагування ідей гендерної рівності; застосування різноманітних інноваційних методів у процесі підготовки до професійної мобільності майбутніх соціальних працівників та психологів. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10175 |
ISSN: | 2663-6085 |
Располагается в коллекциях: | Монографії каф. ПСР |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Todortseva-2017-2.pdf | 270.42 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.