Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10175
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТодорцева, Юлія Вікторівна-
dc.contributor.authorТодорцева, Юлия Викторовна-
dc.contributor.authorTodortseva, Julia-
dc.date.accessioned2020-01-25T15:46:15Z-
dc.date.available2020-01-25T15:46:15Z-
dc.date.issued2019-06-03-
dc.identifier.citationТодорцева, Ю. В. Педагогіка толерантності як технологія навчання англійської мови учнів основної школи / Ю. В. Тодорцева // Наук. вісн. Південноукр. нац. педагог. ун-ту ім. К. Д. Ушинського. Педагог. науки. - 2017. - № 2. - С. 100-104.uk
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10175-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості підготовки майбутніх соціальних працівників та психологів до професійної мобільності у процесі роботи з жінками, що постраждали від домашнього насильства. Дано визначення професійної мобільності майбутніх соціальних працівників та психологів як комплексної характеристики фахівців соціономічної сфери, що формується в період професійної підготовки у ЗВО, включає обов’язкове поєднання особистісних і професійних якостей, одержаних вмінь та навичок, спрямованих на мобілізацію, максимально швидку адаптацію в умовах непередбачуваності, підвищення позитивного ставлення студентів до власного досвіду професійної діяльності шляхом саморозвитку в умовах динамічних соціальних і професійних змін. Визначено зміст програми «Жінки як об’єкт домашнього насильства» соціологічного бакалаврського дослідження за спеціальністю «Соціальна робота». Метою дослідження є вивчення домашнього насильства по відношенню до жінок, а об’єктом виступають постраждалі від домашнього насильства жінки, які звернулися за допомогою в Одеський міський центр соціальної служби по захисту дітей, сім`ї та молоді. Подано результати дослідження серед жінок, що постраждали від домашнього насильства. Запропоновано рекомендації для підготовки соціальних працівників та психологів у контексті їхньої професійної мобільності щодо роботи з жінками, що постраждали від домашнього насильства, серед яких: запровадження до університетської програми напрямків підготовки фахівців з соціальної роботи або психології обов’язкового курсу стосовно питань гендерної рівності та попередження насильства у сім’ї; здійснення просвітницької діяльності із питань попередження насильства в сім’ї та пропагування ідей гендерної рівності; застосування різноманітних інноваційних методів у процесі підготовки до професійної мобільності майбутніх соціальних працівників та психологів.en
dc.language.isouken
dc.publisherПУ "Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій"en
dc.subjectПедагогіка толерантності як технологія навчання англійської мови учнів основної школиen
dc.titleПедагогіка толерантності як технологія навчання англійської мови учнів основної школиen
dc.title.alternativePeculiarities of the training of future social workers and psychologists for professional mobility in the process of working with women who have suffered from domestic violenceen
dc.typeArticle in Index Copernicusen
opu.citation.journalІнноваційна педагогікаen
opu.citation.volume1en
opu.citation.firstpage167en
opu.citation.lastpage171en
opu.citation.issue13en
Располагается в коллекциях:Монографії каф. ПСР

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Todortseva-2017-2.pdf270.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.