Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10204
Название: | Аналіз основних тенденцій розвитку ресторанного бізнесу України |
Другие названия: | Analysis of the main development trends of restaurant business of Ukraine |
Авторы: | Зайченко, Катерина Сергіївна Zaichenko, Ekaterina Шацков, Віктор Володимирович Shatskov, Viktor |
Ключевые слова: | ресторанний бізнес динаміка тенденції розвитку фактори впливу заклади restaurant business dynamics development trends factors of influence institutions |
Дата публикации: | 11-Авг-2018 |
Издательство: | Одеський національний політехнічний університет |
Библиографическое описание: | Зайченко, К. С. Аналіз основних тенденцій розвитку ресторанного бізнесу України / К. С. Зайченко, В. В. Шацков // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту = Economic journal Odesa polytechnic university. – 2018. – № 3 (5). – С. 20–27. |
Краткий осмотр (реферат): | В даній статті проведено аналіз основних тенденцій розвитку ресторанного бізнесу України. Проаналізовано основні
показники, що характеризують специфіку розвитку ресторанного бізнесу за різними джерелами інформації, зокрема:
обсяг реалізованої продукції, кількість підприємств та закладів ресторанного бізнесу. Надана структура закладів
ресторанного бізнесу. Виявлено основні фактори впливу на сучасний розвиток ресторанного бізнесу. Досліджено такі
фактори, як: ціна, маржа, попит, імпортозаміщення, необхідні інвестиції. Визначено найбільш ефективні напрямки
функціонування закладів ресторанного бізнесу, серед них: орієнтованість на середній ціновий сегмент ринку, діяльність
з обслуговуванням напоями, виготовлення крафтової продукції та відмова від імпортних товарів. In this article an analysis of the main development trends in the restaurant business of Ukraine is carried out. The main indicators characterizing the specifics of the restaurant business development on different sources of information are analyzed, in particular: volume of sales, number of enterprises and institutions of restaurant business. The structure of restaurant business institutions is provided. Major factors of influence on modern development of restaurant business are revealed. Such factors as: price, margin, demand, import substitution, necessary investments are researched. The most effective directions of functioning of restaurant business institutions are determined, among them: focus on a market mid-price segment, activity with servicing by drinks, production of craft-products and refusal of import goods. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://economics.opu.ua/ejopu/2018/No3/20.pdf http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10204 |
ISSN: | 2521-6384 |
Располагается в коллекциях: | Економічний журнал, № 3 (5), 2018 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
20.pdf | 292.03 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.