Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10376
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШарко, В. Д.-
dc.contributor.authorSharko, V.-
dc.date.accessioned2020-03-13T10:05:26Z-
dc.date.available2020-03-13T10:05:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШарко, В. Д. Залучення студентів до проектування і створення електронних навчальних середовищ з фізики як спосіб їх особистісно-орієнтованої підготовки до методичної діяльності / В. Д. Шарко // Інформ. технології в освіті = Information technologies in education : зб. наук. пр. – 2016. – № 4 (29). – С. 32–62.uk
dc.identifier.urihttp://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=itvo_2016_4_5-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10376-
dc.description.abstractУ статті розкрито можливості підготовки майбутніх учителів фізики до методичної діяльності шляхом залучення до проектування і створення електронних (інформаційних) навчальних середовищ (ЕНС) зі шкільного курсу фізики. Визначено пріоритетні напрями діяльності учителя з навчання учнів фізики з позицій компетентнісного підходу до виміру якості фізичної освіти. Наведено перелік базових понять, що складають основу проектувальної діяльності учителя фізики та схарактеризовано їх відповідно до сучасних вимог. Представлено основні види діяльності учнів з фізики (засвоєння теоретичного матеріалу, розв’язування різних типів фізичних задач, виконання фізичного експерименту, дослідження) у контексті компетентнісного підходу до організації навчального процесу. З’ясовано сутність поняття «електронне інформапційно-комунікаційне навчальне середовище» та визначено його структуру з урахуванням нормативних та дидактичних вимог. Представлено інтегровану модель проектування технології особистісно орієнтованого навчання майбутнього учителя фізики методичної діяльності. Окреслено перелік дій студента з проектування і створення ЕНС зі шкільного курсу фізики як одного з видів методичної діяльності вчителя. Визначено переваги особистісно орієнтованої технології професійної підготовки майбутнього учителя фізики з позицій індивідуального, діяльнісного та компетентнісного підходів.en
dc.description.abstractВ статье раскрыты возможности подготовки будущих учителей физики к методической деятельности путем вовлечения их в проектирование и создание электронных информационно-коммуникативных обучающих сред (ЭИКОС) по школьному курсу физики. Определены приоритетные направления деятельности учителя по обучению учащихся физике с позиций компетентностного похода к измерению качества физического образования. Приведен перечень базовых понятий, которые составляют основу проектировочной деятельности учителя физики. Они охарактеризованы в соответствии с современными требованиями. Представлены основные виды деятельности учащихся по физике (усвоение теоретического материала, решение различных типов физических задач, выполнение физического эксперимента, проведение исследований) в контексте компетентностного подхода к организации учебного процесса. Выявлена суть понятия «электронная информационно-коммуникативная обучающая среда» и определена его структура с учетом нормативных и дидактических требований. Представлена интегрированная модель технологии личностно ориентированного обучения методической деятельности будущих учителей физики. Приведен алгоритм действий студента и преподавателя по проэктированию и созданию ЭИКОС как одного из видов методической деятельности учителя. Опеределены преимущества личностно ориентированной технологии профессиональной подготовки будущего учителя физики с позиций индивидуального, деятельностного и компетентностного подходов.en
dc.description.abstractThe article reveals the possibilities of training of future teachers of Physics for methodical activity by involving them in destining and developing of electronic information&communication educational environments (EICEE) in school course in Physics. The author defines priority trends of teacher’s activity in teaching of Physics from the standpoint of the competence approach to measuring of physical education quality. They are characterized according to modern requirements. The main types of learners’ activities in Physics (theoretical material acquisition, solving various types of physical problems, making physical experiment confuction, the research carryng out) are represented in the context of the competence approach to organization of educational process. The author reveals the essence and structure of the notion “electronic information&communication educational environment” according to normative and didactic requirements. Integrated model of technology of personality-oriented training of future teachers of Physics for methodical activity is suggested. An algorithm of teacher’s and student’s actions for destining and developing of electronic information&communication educational environment as a type of teacher’s methodical activity is given. The advantages of personality-oriented technology of professional training of future teachers of Physics from the standpoint of individual, activity and competence approaches are defined.en
dc.language.isouken
dc.publisherХерсонen
dc.subjectметодична діяльність учителя фізикиen
dc.subjectпедагогічне проектуванняen
dc.subjectелектронне навчальне середовищеen
dc.subjectшкільний курс фізикиen
dc.subjectкомпетентніснийen
dc.subjectособистісний та діяльнісний підходи до навчання учнів і студентівen
dc.subjectіндивідуальна траєкторія навчання майбутніх учителівen
dc.subjectметодическая деятельность учителя физикиen
dc.subjectпедагогическое проектированиеen
dc.subjectэлектронная образовательная средаen
dc.subjectшкольный курс физикиen
dc.subjectкомпетентностныйen
dc.subjectличностный и деятельностный подходы к обучению учащихся и студентовen
dc.subjectиндивидуальная траектория обучения будущих учителейen
dc.subjectmethodical activity of the teacher of Physicsen
dc.subjectpedagogical destiningen
dc.subjectelectronic educational environmenten
dc.subjectschool course in Physicsen
dc.subjectcompetenceen
dc.subjectindividual and activity approaches to teaching pupils and studentsen
dc.subjectindividual trajectory of future teachers trainingen
dc.titleЗалучення студентів до проектування і створення електронних навчальних середовищ з фізики як спосіб їх особистісно-орієнтованої підготовки до методичної діяльностіen
dc.title.alternativeInvolving students in destining and developing of electronic educational environments in physics as a way of their personality-oriented training for methodical activityen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalІнформаційні технології в освітіen
opu.citation.firstpage32en
opu.citation.lastpage62en
opu.citation.issue4en
Располагается в коллекциях:Випуск №4(15)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
itvo_2016_4_5.pdf1.3 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.