Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10721
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛисенко, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorКримова Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorЛысенко, Ольга Михайловна-
dc.contributor.authorLysenko, Olga-
dc.contributor.authorКрымова, Наталья Алексеевна-
dc.contributor.authorKrymova, Nataliia-
dc.date.accessioned2020-06-26T13:02:05Z-
dc.date.available2020-06-26T13:02:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛисенко, О. М. Емоційне лідерство в групі: ресурси і ризики / О. М. Лисенко, Н. О. Кримова // Теорія і практика сучасної психології. – 2020. – № 1, т. 3. – С. 68–73.uk
dc.identifier.issnp-ISSN 2663-6026-
dc.identifier.issne-ISSN 2663-6034-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10721-
dc.description.abstractУ статті аналізуються та виносяться на розгляд теоретичні підходи щодо характеристик емо-ційного лідерства в групі. Визначено роль лідера в групі. Розкрито різноманітні моделі та підходи щодо феномена лідерства. Охарактеризовано інструментальне і емоційне лідерство, експертне і харизма¬тичне лідерство. Виділено глибинні характеристики харизматичного лідерства. Зокрема, між хариз¬матичним лідером і членами групи виникає взаємодія ірраціонального характеру, як важливий механізм впливу харизматичного лідерства слід назвати ідеалізацію. Ідеальний лідер виступає в ролі справед¬ливого судді в ситуаціях конфліктів, захищає людей, розуміє приховані мотиви, піклується про них, як справжній батько. Місія лідера полягає в тому, щоб розуміти, структурувати і висловлювати таємні і явні бажання людей, які довірили йому свою долю. Лідер може розглядатися і як дзеркало щодо групи. Ним може бути тільки той, у кого є ті риси, які вітаються і очікуються саме в цій групі. Розглянуто структурні компоненти емоційного інтелекту. Охарактеризовано неоднозначні процеси психологічного впливу емоційного лідера на групу. Зазначено, що психоемоційний вплив лідера на групу створюється як на свідомому, так і на несвідомому рівнях. Він ґрунтується на вроджених рисах людини, його не можна сформувати, але можна підсилити. Зазначено зв’язок феномена лідерства з емоційним складником процесу впливу на групу. Високий рівень емоційного інтелекту лідера сприяє: розвитку усві¬домлення групових цілей і завдань членами групи, а також уявлень про шляхи їх досягнення; розумінню персоналом важливості виконуваних робочих завдань; підтримці в групі духу відданості, ентузіазму, впев¬неності і оптимізму, відносин співпраці і довіри; прояву лідером гнучкості у прийнятті рішень і адаптації до організаційних змін; встановленню і збереженню осмисленої групової ідентичності. У статті наведено не тільки переваги, але й ризики емоційного лідерства. Вплив емоційних і соціальних рис лідера на групу може відігравати вирішальну роль під час виконання організаційних завдань.en
dc.language.isouken
dc.subjectфеномен лідерстваen
dc.subjectгрупові процесиen
dc.subjectлідерen
dc.subjectемоційний впливen
dc.subjectризики лідерстваen
dc.subjectпсихологічні процесиen
dc.titleЕмоційне лідерство в групі: ресурси і ризикиen
dc.typeArticle in Index Copernicusen
opu.kafedraКафедра психології та соціальної роботиuk
opu.citation.journalТеорія і практика сучасної психологіїen
opu.citation.volumeТ. 3en
opu.citation.firstpage68en
opu.citation.lastpage73en
opu.citation.issue№1en
opu.staff.idlysenko@opu.uaen
opu.staff.idkrymova@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ПСР

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Емоційне лідерство в групі ресурси і ризики 2020.pdf223.62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.