Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11017
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧередниченко, Володимир Анатолійович-
dc.contributor.authorЧередниченко, Владимир Анатольевич-
dc.contributor.authorCherednychenko, Volodymyr-
dc.date.accessioned2020-09-02T06:30:32Z-
dc.date.available2020-09-02T06:30:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧередниченко, В. А. Об’єктивізація замірів конкурентоспроможності фірми / В. А. Чередниченко // Упр. інновац. розвитком на макро-, мезо- та мікрорівнях : матеріали V Міжнарод. наук.-практ. конф., м. Одеса, 6–7 черв. 2019 р. – Одеса, 2019. – С. 178–181.uk
dc.identifier.urihttp://economics.opu.ua/files/science/innov_roz/2019/178.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11017-
dc.description.abstractТеоретичне осмислення критеріїв оцінки конкурентоспроможності фірми доволі добре представлене в економічній літературі, все ще залишається недостатньо дослідженими питання саме кількісної оцінки цього параметру бізнесової діяльності. Методологічною основою для побудови методики кількісної оцінки впливу інноваційної активності фірми на її конкурентоспроможність може стати введена М.Портером розширена концепція суперництва, доповнена аналізом структури галузі (промислової групи). Концепція М. Портера виходить з того, що здатність фірми реалізувати свою конкурентну перевагу на базовому ринку залежить не тільки від прямої конкуренції, з якою вона стикається, але також від ролі, яку грають такі конкурентні сили, як потенційні конкуренти на цьому ринку, товари-замінники, клієнти і постачальники. Усі ці сили відбиваються на характері функціонування всього ринку певного продукту. Треба зауважити, що означені сили діють на всі фірми-конкуренти, але кожна фірма приймає свою більш-менш адекватну стратегію і отримує відповідний результат. Наскільки обрана стратегія була вдала можна дізнатися лише порівнюючи результати бізнесової діяльності фірми з результатами фірм-конкурентів.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса 2019 – Одеський національний політехнічний університетen
dc.subjectкількісна оцінка конкурентоспроможності фірмиen
dc.subjectEBITDAen
dc.subjectінноваційна активністьen
dc.subjectбенчмаркінгen
dc.titleОб’єктивізація замірів конкурентоспроможності фірмиen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра економічних систем та управління інноваційним розвиткомuk
opu.citation.firstpage178en
opu.citation.lastpage181en
opu.citation.conferenceУправління інноваційним розвитком на макро-, мезо- та мікрорівнях: матеріали V міжнародної науково-практичної конференціїen
opu.staff.idv.a.cherednychenko@opu.uaen
opu.conference.dates6–7 червня 2019 рокуen
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф.ЕСіУІР

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титульна_сторінка_Конференції_Одеса_2019.PDF44.23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Тези_Чередниченко_В.А._Одеса_2019.PDFЧередниченко В.А. Об’єктивізація замірів конкурентоспроможності фірми351.97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.