Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11049
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorIvanov, Viktor-
dc.contributor.authorІванов, Віктор Володимирович-
dc.contributor.authorИванов, Виктор Владимирович-
dc.contributor.authorDimitrov, Lubomir-
dc.contributor.authorДимитров, Любомир-
dc.contributor.authorIvanova, Svitlana-
dc.contributor.authorІванова, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorИванова, Светлана Владимировна-
dc.contributor.authorOlefir, Olena-
dc.contributor.authorОлефір, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorОлефир, Елена Ивановна-
dc.date.accessioned2020-10-09T06:14:47Z-
dc.date.available2020-10-09T06:14:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationIvanov, V., Dimitrov, L., Ivanova, S., O. Olefir. (2019). Creativity Enhancement Method for STEM Education. II International Conference on High Technology for Sustainable Development (HiTech), Sofia, Bulgaria, 10-11 Oct. 2019, p. 1-5.en
dc.identifier.citationCreativity Enhancement Method for STEM Education / V. Ivanov, L. Dimitrov, S. Ivanova, O. Olefir // II International Conference on High Technology for Sustainable Development (HiTech), Sofia, Bulgaria, 10-11 Oct. 2019. - 2019. - P. 1-5.en
dc.identifier.isbn978-1-7281-4556-3 CD: 978-1-7281-4555-6-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11049-
dc.identifier.uri0.1109/HiTech48507.2019.9128255-
dc.description.abstractPersonal types of students were determined in accordance with the Myers-Briggs typology. It is established that the dominant types of students - prospective teachers of Maths - basically correspond to the dominant types of students studying a science, mathematics, engineering and technology. The effectiveness of the heuristic method largely depends on the selection of students for the project team and the distribution of roles within the team in accordance with the personality type of students. Creativity enhancement method united the Myers-Briggs typology and heuristic methods are developed.en
dc.language.isoenen
dc.publisherIEEE Xplore:en
dc.subjectheuristic methods, personality types, project teamen
dc.titleCreativity Enhancement Method for STEM Educationen
dc.typeArticle in Scopusen
opu.kafedraКафедра машинознавства та деталей машинuk
opu.citation.journal2019 II International Conference on High Technology for Sustainable Development (HiTech)en
opu.citation.firstpage1en
opu.citation.lastpage5en
opu.staff.idivv@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. МДМ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Creativity enhancement method for STEM education.pdfExtended Abstract548.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.