Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11049
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ivanov, Viktor | - |
dc.contributor.author | Іванов, Віктор Володимирович | - |
dc.contributor.author | Иванов, Виктор Владимирович | - |
dc.contributor.author | Dimitrov, Lubomir | - |
dc.contributor.author | Димитров, Любомир | - |
dc.contributor.author | Ivanova, Svitlana | - |
dc.contributor.author | Іванова, Світлана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Иванова, Светлана Владимировна | - |
dc.contributor.author | Olefir, Olena | - |
dc.contributor.author | Олефір, Олена Іванівна | - |
dc.contributor.author | Олефир, Елена Ивановна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-09T06:14:47Z | - |
dc.date.available | 2020-10-09T06:14:47Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Ivanov, V., Dimitrov, L., Ivanova, S., O. Olefir. (2019). Creativity Enhancement Method for STEM Education. II International Conference on High Technology for Sustainable Development (HiTech), Sofia, Bulgaria, 10-11 Oct. 2019, p. 1-5. | en |
dc.identifier.citation | Creativity Enhancement Method for STEM Education / V. Ivanov, L. Dimitrov, S. Ivanova, O. Olefir // II International Conference on High Technology for Sustainable Development (HiTech), Sofia, Bulgaria, 10-11 Oct. 2019. - 2019. - P. 1-5. | en |
dc.identifier.isbn | 978-1-7281-4556-3 CD: 978-1-7281-4555-6 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11049 | - |
dc.identifier.uri | 0.1109/HiTech48507.2019.9128255 | - |
dc.description.abstract | Personal types of students were determined in accordance with the Myers-Briggs typology. It is established that the dominant types of students - prospective teachers of Maths - basically correspond to the dominant types of students studying a science, mathematics, engineering and technology. The effectiveness of the heuristic method largely depends on the selection of students for the project team and the distribution of roles within the team in accordance with the personality type of students. Creativity enhancement method united the Myers-Briggs typology and heuristic methods are developed. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | IEEE Xplore: | en |
dc.subject | heuristic methods, personality types, project team | en |
dc.title | Creativity Enhancement Method for STEM Education | en |
dc.type | Article in Scopus | en |
opu.kafedra | Кафедра машинознавства та деталей машин | uk |
opu.citation.journal | 2019 II International Conference on High Technology for Sustainable Development (HiTech) | en |
opu.citation.firstpage | 1 | en |
opu.citation.lastpage | 5 | en |
opu.staff.id | ivv@opu.ua | en |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференцій, семінарів каф. МДМ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Creativity enhancement method for STEM education.pdf | Extended Abstract | 548.28 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.